וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאושש: ג'ורג' מייקל בחופשה

שירות וואלה! סלבס

6.2.2012 / 14:24

אחרי שהצליח לגרום למעריציו להחסיר פעימה, ג'ורג' מייקל קם על הרגליים ויוצא לחופשה עם הבנזוג חולה הפרסום שלו, פאדי פאוואז. וואלה! סלבס מתאוששת

רק לפני כחודשיים ג'ורג' מייקל עוד שכב על מיטה מיוחדת בבית חולים בשבדיה, לאחר שקרס עקב סיבוך של דלקת ריאות. מעריציו מסביב לעולם החסירו פעימה כאשר מצבו הורע והיה חשש אמיתי לחייו. כאמור, מנהל בית החולים לא לקח סיכון והזמין לזמר מיטה מיוחדת שתפקידה היה למנוע בצקת בריאות. לפני חודש כינס הזמר מסיבת עיתונאים והודיע בדמעות כי זה היה החודש הקשה בחיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול העלה בן זוגו חובב הפרסום של מייקל, פאדי פאוואז, תמונות של השניים בחשבון הטוויטר שלו, שם הם נראים מחובקים על סיפונה של יאכטה מפנקת, נטולי חולצות ומאושרים מתמיד. לזכותו של פאוואז יאמר כי לא מש ממיטתו של מייקל כאשר היה מאושפז והקפיד לדווח למעריציו מה עובר על הזמר המונשם בכל הזדמנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצהובונים מסביב לעולם לא האמינו לפאוואז כאשר הסביר שמדובר בדלקת ריאות בלבד ומייקל יתאושש בקרוב, ומיהרו לפרסם ספקולציות כאלה ואחרות על מצבו הרפואי כאשר הם מקפידים לרמוז שהזמר חלה במחלה אחרת, סופנית וחשוכת מרפא.

למקרה ותהיתם מדוע לא היה זה ג'ורג' שפינק את מעריציו בתמונות ודיווח מהחופשה החולמית, מתברר שהזמר קפץ למים ומרוב התרגשות שכח שמכשיר האייפון שלו עדיין בכיס המכנסיים. אופסי.

וואלה! סלבס קפצה פעם לבריכה עם חצי פיתה ומלפפון חמוץ בכיס. זה לא מה שהפריע לה להמשיך לאכול אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully