וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מייקל מתאושש?

שירות וואלה! סלבס

28.11.2011 / 15:31

אמש פורסם כי מצבו של ג'ורג' מייקל הולך ומחמיר עקב דלקת ריאות חמורה שתקפה את הזמר. היום מתברר: מיטה ב-100 אלף פאונדים עשויה להציל את חיו. וואלה! סלבס מתאוששת.

לאחר שדווח כי ג'ורג' מייקל הזניח את עצמו וחטף דלקת ריאות חריפה שחירבה לו את כל סיבוב ההופעות האירופאי שתוכנן לו וכי הזמר אושפז בשבוע שעבר בבית חולים בוינה, כשהוא במצב בינוני. בסוף השבוע דווח כי מצבו הבריאותי הולך ודועך עקב מחסור בחמצן המגיע למחזור הדם של הזמר פלאס מספר ספקולציות על מחלות נוספות שתקפו את מייקל וגורמות להרעה במצבו.

ג'ורג' מייקל. Peter Macdiarmid, GettyImages
בימים טובים יותר. מייקל/GettyImages, Peter Macdiarmid

אמש, לאחר סיבוך נוסף במצבו, נשלחה למייקל מיטה מיוחדת בעלות של מאה אלף פאונד, אשר מטרתה לגרום לנוזלים שהצטברו בריאותיו של הזמר לסטות לצדדים ולהקל את העומס על הריאות ועל הלב של מייקל. רופא המתמצא במצבו של ג'ורג' מסר כי מצבו של הזמר עדיין קשה, ולמרות שבזכות המיטה, הזמר מראה סימני התאוששות קלים, הוא עדיין נמצא בכלל סכנה ולפי רופא בבית החולים, עדיין ישנו סיכוי שיאבד את חייו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המיטה המיוחדת./מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא קשור למיטה", דיווח לאתר ה"סאן", רופא בבית החולים בו מאושפז הזמר, "ולא מסוגל לזוז", סיפר, "הגוף שלו טבוע בתוך ספוג ובגלל זה הוא לא זז כאשר המיטה מטה את עצמה בכל פעם בזווית של 40 מעלות", הסביר. "עדיין לא ברור מה גורם לדלקת ריאות להשפיע על אנשים מסוימים יותר מאשר על אנשים אחרים, אך יתכן כי משתנים מסוימים כמו גילו של החולה והעובדה כי הוא סובל מבעיות במערכת החיסונית, עלולות להשפיע על התפתחות המחלה"

וואלה! סלבס היתה קשורה פעם למיטה וגם המצב שלה היה בכי רע. רק בריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully