וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון בביקיני

וואלה! סלבס

6.2.2012 / 11:00

אוטוטו תראו אותה בביקיני ב"הישרדות VIP", אבל עד אז, נטלי דדון מתעלמת מהקור ומפרגנן פיגורת ביקיני לקמפיין בגדי ים. הלוקיישן: כפר ערבי. וואלה! סלבס חאפלה

החודשים האחרונים היו מאד עמוסים עבור נטלי דדון, מי שעתידה להיות אחת מכוכבות "הישרות VIP", בעונה החדשה שתעלה בקרוב בערוץ 10. רגע אחרי שעברה תאונת דרכים, היא טסה לחופשה בארצות הברית, הסירה משקפיים בלייזר ולקינוח זכתה בקמפיין לבגדי ים של חברת "בננה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חושבת על הדוגי שלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבועיים אחרי שטל ברקוביץ' הצטלמה בקולקציית הבגדים התחתונים של החברה על מיטה בסטודיו, דדון משנסת מותניים (צרות ומרגשות) עולה על מדי עבודה ויוצאת לדגמן פיגורת ביקיני על חוף הים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא קר לי, נטיפי הקרח מהאף? זה איפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

דדון, שהתרגלנו לצרוך אותה כפצצת אנרגיה עמוסת מצב רוח, הגיעה לסט כשהיא מרירה וכעוסה. מבירור קצר התברר כי הצמוד החמוד שלה, חמי בראל, אמור היה להגיע לביקור והבריז ברגע האחרון, מה שהצליח להעכיר את מצב הרוח של המודליסטה. מאוחר יותר, כשנזכרה שקיבלה מהבנזוג כלבלב במתנה, נרגעה מעט וחזרה לחייך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה טבעי לאבד תחושה ברגליים, לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, מזג האוויר הקריר והעובדה שכל הקמפיין צולם בכפר הערבי ג'סר א-זרקאף לא הצליחו למנוע מדדון רביצה פוטוגנית במים, מבט מצועף וסקס אפיל בלתי נדלה.

וואלה! סלבס נכנסה פעם לכפר ערבי בביקיני. אז התחילה האינטיפאדה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully