וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלמה מהירה: נטלי דדון נפצעה בתאונת דרכים

וואלה! סלבס

15.1.2012 / 0:05

רגע לפני שהיא טסה לאורלנדו, נטלי דדון שוב עברה תאונת דרכים, הפעם גם בן זוגה, חמי בראל, היה מעורב. אם אתם דואגים, השניים יצאו רק עם מכות יבשות. וואלה! סלבס בדרכים

לנטלי דדון כנראה אין הרבה מזל בכל מה שקשור לזהירות בדרכים. אחרי שהייתה מעורבת בתאונת דרכים בספטמבר האחרון, הדוגמנית ובן זוגה, חמי בראל, היו מעורבים ביום שישי האחרון בתאונת דרכים נוספת. איפה משמרות הזה"ב שצריך אותם?

השניים, שחזרו מבילוי לילי, נסעו ברכבם ברחוב דיזנגוף בתל אביב, כשלפתע רכב שהגיע ממול, סטה ממסלולו והתנגש ברכבם בחוזקה. למזלם של השניים, כריות האוויר ברכב התנפחו, מה שגרם לדדון לאבד את ההכרה למספר דקות. אמבולנס שהגיע למקום, פינה את השניים לבית החולים "איכילוב", שם עברו כמה בדיקות ושוחררו לאחר מספר שעות לביתם.

נטלי דדון. ברק פכטר, ברק פכטר
נטלי בשגרירות ארה"ב/ברק פכטר, ברק פכטר

אם אתם ממש דואגים למצבם הבריאותי של השנייים, אז תירגעו. הדוגמנית ההורסת אמנם סובלת מחבלות ומכות יבשות, פלאס פצע פתוח באפה אך זה לא מה שאומר שהיא לא יכולה להמשיך לדגמן ולגרום לכם לרייר.

לצערה של דדון, מחר בלילה, כפי שפורסם בוואלה! סלבס, היא אמורה לטוס לאולרנדו עם ילדי עמותת "להושיט יד שמחה לילדים" לטיול חלומות. אך כפי שזה נראה כעת, יש סיכוי גבוה שהיא תאלץ לבטל את הטיול ולהישאר בארץ. לא כיף.

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully