וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה ראשונה: עומר אדם בטירונות

וואלה! סלבס

1.2.2012 / 15:46

כמה שעות אחרי שגויס לצבא ההגנה לישראל, קבלו תמונה רותחת של עומר אדם בלילה ראשון של טירונות, בלי ההורים והאירועים. וואלה! סלבס עוברת לדום

כולכם, או לפחות רובכם, מכירים את התחושה של הלילה הראשון בטירונות: ומזדהים עם תחושת הבדידות, הריחוק מהבית, העובדה שאין שום פרצוף מוכר, ההלם והלחץ הכללי. אל דאגה, זה ממש לא היה המצב במקרה של עומר אדם.

אדם, שרק אתמול (ג'), הפך מאחד הזמרים המזרחיים הכי רווחיים בביצה, למי שפודה משכורת של 350 שקלים בסוף החודש, הגיע אתמול לבקו"ם במבצע חשאי שלא היה מבייש את יחידת הקומנדו הימי. מה שאדם שכח, זה שהוא כרגע נחשב לחייל הכי מפורסם בישראל (כן גם יותר מהרמטכ"ל עצמו) ושגם אם הוא יסרב להצטלם, סביר להניח שתמונה שלו על מדים תדלוף מהר מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי כייף בטירונות. עומר והחברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (ד'), 24 שעות לאחר הגיוס, נחתה בידי וואלה! סלבס תמונה של הזמר בלילה הראשון שלו בטירונות. בתמונה נראה אדם שהוא מוקף בחברים, שכנראה מאוד התלהבו מהמעמד ומהחבר החדש והחליטו להצטלם איתו. סתם שיהיה מה להראות לנכדים.

אם אתם חייבים לדעת, רגע אחרי הטירונות, אדם יוצב בביתן הסברה בבסיס ההדרכה 20 של החיל בצריפין, שם יסביר לחיילים הצעירים למה חיל חימוש זה מגניב ואיך יראה הגיוס שלהם. רמז: לא כמו שלו.

וואלה! סלבס עדיין שומרת את התמונה הראשונה שלה מהצבא כשהיא נשענת על עץ. למזלה זה היה בשחור לבן, אז לא ראו את השורשים השחורים.

מה אתם חושבים על הגיוס של עומר אדם: בואו לדבר על זה בפייסבוק

רגע לפני הגיוס: עומר אדם משתולל בתאילנד

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully