וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם מתגייס

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

31.1.2012 / 11:00

עומר אדם הפך לאחד הזמרים הכי מפורסמים בארץ, הרוויח מיליונים, כבש כל במה אפשרית (כולל קיסריה) וכל זה לפני גיל 18. עכשיו הוא מתגייס. וואלה! סלבס שפשוף נעים

קשה להאמין שעומר אדם, מי שהספיק לכבוש את קיסריה, להרוויח מיליונים, להפוך לאחד הזמרים הכי מפורסמים במדינה ואז, כדי לנוח קצת יצא ל"טיול לפני צבא" בתאילנד, לוקח פסק זמן מהכל ומתגייס לצה"ל.

עומר אדם. ניר פקין
שפשוף נעים. עומר בבקו"ם/ניר פקין

הבוקר (ג') הגיע עומר אל בסיס קליטה ומיון בתל השומר יחד עם בני משפחתו ומנהלו האישי, אסף אטדגי, נפרד מבגדי המותגים, מרכב היוקרה ומהמעריצות, עלה על מדים וזינק על האוטובוס שלקח אותו לבסיס הטירונות. אבל לא זמר כמו עומר אדם יעשה חיים קלים לצלמים שחיכו לו מחוץ לבסיס, במקום להיכנס לבסיס כאחד האדם, עומר נכנס למתחם הבקו"ם ברכבו הפרטי, לאחר שקיבל אישור מיוחד, כאשר הוא משאיר את הוריו, אחיו, מנהליו והצלמים מאחור. הזמר, שיתחיל היום טירונות בחיל החימוש, אמר לאחר מכן: "אני מאוד מתרגש להתגייס הבוקר לצה"ל ולהתחיל טירונות, חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן".

עומר אדם. באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור, ספק 500
יפה לך ירוק/ספק 500, באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

למי ששכח, אדם הוא נצר למשפחה בעלת שושלת צבאית מפוארת ולא יכול היה לוותר על הגיוס לצה"ל, כפי שעשו אמנים אחרים. הזמר התחיל את דרכו בתכנית הריאליטי "כוכב נולד", משם הודח לאחר שהתגלה כי הוא מתחת לגיל 16, הגיל שנקבע בתקנון ההשתתפות בתכנית. הזמר לא התמרמר על מר גורלו ויחד עם מנהלו, אטדגי, יצא לכבוש את הבמות בארץ. בין חתונות, חאפלות, הופעות ולהיטים, הצליח הזמר למצב את שמו בתור כאחד הזמרים הכי מצליחים ורווחיים בארץ.

עומר אדם. באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור, ספק 500
חייל שפר הופעתך/ספק 500, באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

לפני מספר חודשים שמו שורבב למה שהוגדר כ"שערוריית מרגול", כאשר מרגלית צנעני דרשה לכאורה לקבל חלק מהרווחים של הזמר הצעיר, לאחר שתיווכה בינו לבין המנהל שלו. הזמר הכחיש כל קשר לפרשה ונכון לימים אלה צנעני, שחתמה על עסקת טיעון, מרצה עבודות שירות בבית החולים אסף הרופא.

וואלה! סלבס התגייסה פעם בתור מזגן פלוגתי, היחידים שחגגו עליה היו הסקביאס.

עומר אדם - קרבי או ג'ובניק, מה אתם חושבים? בואו לדבר על זה בפייסבוק

בר רפאלי תתגעגע: עומר אדם ובר רפאלי מבלים באילת

עומר אדם. באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור, ספק 500
הקשב/ספק 500, באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור
עומר אדם. ניר פקין
ההורים הגאים/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully