וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי vs מגזין את

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

30.1.2012 / 15:09

הדוגמנית דורגה במקום התשיעי ברשימת האנשים המשפיעים של המגזין "את". עכשיו טוענת אמה, כי בר לא דורגה במקום הראשון מאחר וסרבה להצטלם לשער. וואלה! סלבס בפוזה של מריבה

בשבוע שעבר יצא לאור גיליון "מאה האנשים המשפיעים" של מגזין האופנה "את". בגיליון המדובר דורגו מאה האנשים המשפיעים של תעשיית האופנה בישראל, ביניהם צלמים, סטייליסטים, מעצבי אופנה, מעצבי שיער, מאפרים, דוגמנים וכתבי אופנה.

על שער המגזין צולמו מוטי רייף, מפיק שבוע האופנה הישראלי שדורג במקום הראשון, והדוגמנית אסתי גינזבורג, שצולמה לצידו על שגר המגזין ודורגה במקום השני.
כעת טוענים מקורבים לסופרמודל בר רפאלי, כי במגזין לא פעלו ביושר ודרגו את רפאלי במקום התשיעי ולא במקומות הראשונים, מאחר שזו סרבה להצטלם לשער. "בר הייתה בברזיל ולא יכלה לקחת חלק בצילומי השער", סיפר מקורב לדוגמנית, "אבל זה היה ברור שהם רצו אותה לשער"

בר רפאלי ואסתי גינזבורג. GettyImages
מצא את ההבדלים. אסתי ובר/GettyImages

- ציפי לוין, מה קרה?
"אכן הייתה פנייה ממערכת "את" לצלם את בר עם מוטי רייף. לדבריהם, עקב בחירתם בבר למקום הראשון ברשימת המשפיעים, אולם עקב התחייבויות קודמות ולוח עבודות צפוף, נאלצנו לדחות את צילום השער".

- אז בעצם התנקמו בכן?
"כנראה שהעונש על הסירוב לצילום השער, היה ירידה מהמקום הראשון לתשיעי".

- שיואו, הכי מבאס?
"איננו מייחסות חשיבות לכך. כנאמר: "actions speak louder than words". (בתרגום חופשי: מעשים חזקים יותר ממילים).

ממערכת "את" נמסר בתגובה:
"לא היו דברים מעולם. גיליון את עסק במאה המשפיעים בעולם האפנה השנה. ואסתי גינזבורג התעלתה על בר רפאלי בפועלה השנה. אנחנו מכבדים ואוהבים את בר, ובאמת הצענו לה להצטלם, אבל לגיליון קודם. והדבר לא הסתייע מאחר ובאותו חודש הצטלמה בר לשער של לאישה. יש לציין, למען הסר ספק, כי מוטי רייף היה מהרגע הראשון, וללא עוררין, הבחירה למקום הראשון. בשום שלב, לא נשקל שיבוצה של בר בחמישיה הפותחת. ואנו מצפים ומייחלים לראות את בר במקום הראשון בשנה הבאה?.

וואלה! סלבס סרבה פעם להצטלם לשער של המגזין הקהילתי ולכן לא דירגו אותה במקום הראשון ברשימת האדם היחיד שצריך לסקול בכיכר העיר.

וברשימה אחרת: בר רפאלי הדוגמנית המרוויחה ביותר

מי צריך רשימות: אסי עזר והראל סקעת רבים על בר רפאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער המדובר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully