וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב וזהבה בן משתפות פעולה

וואלה! סלבס

29.1.2012 / 12:11

נינט טייב גייסה את החברות זהבה בן, אפרת גוש ואניה בוקשטיין והארבע צילמו קליפ לערב התרמה שהנינה מפיקה. בקליפ הן מנסות לשבות רעב וגם לפרוץ לבנק. וואלה! סלבס יצירתית

יח"צ - חד פעמי

נינט טייב החליטה להרים ערב מוזיקלי במיוחד שכל ההכנסות שלו ילכו למען בחור אחד בשם גבריאל יעיש, הסובל מכשל תפקודי בכליות וזקוק להשתלה בחו"ל. טייב, כפי שכבר פורסם כאן, אחת שאוהבת הפקות גרנדיוזיות, החליטה להפיק במועדון הברבי בתל אביב, ערב שכולו הופעות של אמנים כמו: דנה אינטרנשיונל, זהבה בן, אפרת גוש, קרן פלס, מארינה מקסימיליאן בלומין ועוד.

לצורך פרסום הערב, כאילו שלא מספיק בכל הזמרות, החליטה הרוקרית הכי הורסת בתעשייה, לגייס כמה חברות ולצלם סרטון הזמנה מושקע. בסרטון נראות טייב ביחד עם זהבה בן, אפרת גוש ואניה בוקשטיין, כשהן מנסות לחשוב על דרכים יצירתיות לגייס כספים.

בתחילה מנסות הארבע לרוץ ריצת מרתון, אך 2 דקות אחרי, כשהן רואות שזה לא עובד, הן מוותרות על הרעיון. דווקא נחמד היה לראות את נינט מזיעה קצת. השלב הבא הוא שביתת רעב, שעובד יפה עד ששני גברים עוברים עם המבורגר וזהבה נשברת וחוטפת להם ביס. לבסוף, מנסות הבנות את הפתרון הכי נועז - פריצה לבנק, אלא שגם אז הבנות מבינות שזה לא הפתרון ומחליטות ללכת על הדבר שהן יודעות לעשות הכי טוב - לשיר.

לא רק מפיקה: נינט טייב תדגמן לדלתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully