וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של נינט: מפיקה

וואלה! סלבס

23.1.2012 / 17:00

נינט טייב מוסיפה ג'וב חדש לרזומה ומעכשיו היא גם מפיקת אירועים. המאמי הלאומית החליטה לכנס את החברות ולהפיק ערב התרמה לאדם שזקוק לניתוח בחו"ל. וואלה! סלבס חולה עליה

לא משנה כמה נינט טייב תנסה להיפטר מתדמית המאמי הלאומית, היא לעולם לא תצליח. כנראה שזה משהו שנמצא חזק בעצמותיה. הטייב, מלבד היותה זמרת, שחקנית, די ג'יי ופרנזטורית למופת, היא מעתה גם מפיקת אירועים, ולא סתם אחת, אלא מפיקת ערבי התרמה. כיפאק היי.

נינה, ששמעה על סיפורו של גבריאל יעיש, בחור הסובל מכשל תפקודי בכליות וזקוק להשתלה דחופה בחו"ל, התרגשה מאד מהסיפור והחליטה להתנדב ולהרים ערב התרמה שכל ההכנסות ממנו ילכו לעזרה לאותו בחור. כשהיא, שימו לב, בתפקיד המפיקה והמנהלת המוזיקלית של הערב. שיו, איזה מוכשרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראית איזה ערב היא הרימה? אניה, זהבה ונינט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצורך המשימה, כינסה המאמי חלק מחברותיה לביצה וביקשה מהן לקחת חלק באותו הערב. באופן צפוי, כולן, כמובן, הסכימו מבלי להסס. בכל זאת לא כל יום מקבלים הזמנה מהטייב בעצמה. אז מלבד טייב, מי שיגיע לערב ההתרמה, יוכל לצפות על אותה הבמה גם בדנה אינטרנשיונל, אפרת גוש, קרולינה, קורין אלאל, זהבה בן, קרן פלס, מארינה מקסימיליאן בלומין, רונה קינן, ריף כהן, מאיה בלזיצמן, תמר אייזנמן ורומי חנוך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקשן, מצלמים. אפרת, אניה, זהבה ונינט/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני הערב הגדול, כינסה הטייב כמה מהמשתתפות ויצאה איתן לרחוב על מנת צלם קליפ עבור אותו הערב. בקליפ מנסות הבנות, ביניהן: בוקשטיין, בן, גוש וטייב בעצמה, לגייס כספים בין אם זה על ידי שביתת רעב או ריצת מרתון, כלשבסוף הן מבינות שהן לא יצליחו, הן מחליטות לעשות זאת בדרך הכי טובה שהן מכירות - שירה.

אגב, אם אתם ממש חייבים לדעת, ערב ההתרמה ייערך ב-20.2 במועדון הברבי בתל אביב. עלות כרטיס: החל מ-120 שקלים ועד כמה שתוכלו. אל תתקמצנו.

וואלה! סלבס מרשה לעצמה להיות לפעמים נחמדה ולא צינית ולכן הדבר היחיד שהיא תגיד לכם זה רוצו לקנות כרטיסים.

בנוסף לכל: נינט טייב גם אקטיביסטית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה את מתלהבת, וואלה! סלבס רעבה מהאייטיז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully