וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטי ודודו קפרא עושים שופינג

וואלה! סלבס

25.1.2012 / 13:28

עכשיו, כשבטי ודודו קפרא הפכו באופן רשמי לפליטי ריאליטי, התחילו השניים לעשות את מה שכל פליט ריאליטי טוב עושה. שופינג על חשבון הברון. וואלה! סלבס בארטר

איזה כיף להיות פליטי ריאליטי: רגע אחד אתה מידל קלאס עילג ומפוהק, עם אובר דראפט חונק ועבודה משעממת, ושניה אחרי אתה כוכב טלויזיה מחוזר, כזה שמסתחבק עם ליהיא גרינר וארז טל בשידור חי. דודו ובטי קפרא החליטו לפדות את הפופולריות הזמנית שלהם בצורת מסע קניות מיוחצן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דודו, יא כפרה, איך יתאים לך סטילט!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזוג קפרא הגיע לאיזה קניון, שם חיכה להם צלם פפראצי, נכנסו לחנות הנעליים "סקופ" ויצאו משם כשהם חמושים בלא פחות משישה זוגות נעליים לשניהם - ארבעה לבטי ושניים לדודו, שעון יוקרתי ומגן נוצץ לאייפון. שלל לא רע בשביל שניים שכבר לא יקחו את המיליון וככל הנראה יצטרכו לשלם על החתונה המפוספסת שלהם עוד הרבה שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי צריך סיילים כשיש יחצנים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך השופינג, דודו, שכבר למד את חוקי המשחק והבין שכל נהמה שיוצאת לו מהפה בימים אלו מיד הופכת לאייטם, החליט לשתף את המוכרת בחנות בכל מיני "סודות" מחיי פליט הריאליטי. תחילה סיפר לה שבהפקה כל כך רצו שישאר, עד שהבטיחו לו שיארגנו לו אספקת סיגריות קבועה פלאס פגישה נוספת עם בטי. בנוסף סיפר לדרי החנות שלא יוכל לסלוח לקים "קציצי", על הבגידה באמונו ועל כך ש"שכח מי קיבל אותו בזרועות פתוחות בתכנית כשהיה זאב בודד". שנאמר: פחחח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטי ודודו. כבר לא סקופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו לא דיי בכל זאת, הקפרא קינח את המונולוג שלו בידיעה כי הוא ממש ממהר לצאת מהחנות עקב טלפון שקיבל ממפיק האח הגדול, אלעד קופרמן בעצמו, אשר ביקש מהקפרא להגיע לנווה אילן בדחיפות כדי לקבל הצעה שלא יוכל לסרב לה. שיהיה. רגע לפני שיצאו מהחנות עם השלל הרב הודיעו הקפרות שלמרות שההצעות לא מפסיקות לזרום, הם נמצאים רגע לפני חתימה על קמפיין גדול.

וואלה! סלבס חשבה שהיא היחידה שחיה באילוז'.

מה אתם חושבים על הקפרות? בואו לדבר על זה בפייסבוק

בטי קפרא קיבלה קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully