וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה החדשה של בטי קפרא

וואלה! סלבס (צילום: שוקה כהן, יחצנים)

16.1.2012 / 17:34

בטי קפרא, פליטת האח הגדול לא מבזבזת זמן וכבר זוכה בקמפיין ראשון, עובדת על שיר בספרדית וחולמת על פנוני שלה. וואלה! סלבס דביבון מזון

בדרך כלל נהוג שפליטי "האח הגדול" הראשונים מתמקמים באזור האפור של המוח, ובמקרה הטוב מגיחים באיזו השקה פרובנציאלית. אבל כנראה שהחוקים האלה לא ממש חלים על בטי קפרא, שהשאירה את בעלה מאחור ויצאה אל העולם כשהיא חולמת על קריירה בעולם הבידור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוקעתבשביל שניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (ב') הגיחה לה הקפרא אל רדיו 90FM, על מנת להקליט דיבוב לדמותה המצוירת שנוצרה במיוחד עבור קמפיין פרסומי של החטיף "קליק", אשר קברניטיו הסכימו לשרבט דמות נוספת בין שלל האנימציות שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והרי החדשות מפי קפרא עליך!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין ההקלטות חיסלה הכפרה לא פחות מארבע שקיות קליק חמאת בוטנים (היי, היא בהריון, מה התירוץ שלכם?), וסיפרה על הצעד הבא שלה בעולם הבמה: זמרת. כן, שמעתם נכון, אחרי שב"אל על" החליטו שלא לקבל את קפרא בחזרה לעבודה , לאחר היציאה מבית האח הגדול, פליטת הריאליטי נאלצה למצוא תחביבים חדשים שיניבו לה הכנסות. אז ממש בקרוב מיס קפרא, תשלח לאוויר העולם סינגל ראשון בכיכובה. אז נכון, המילים והלחן עדיין לא הומצאו, אבל בימים אלה ממש הקפרא עומלת על מילים בספרדית, לשיר שיוקדש לפנוני שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהו החלטתי, אני עוזבת את דודו בשביל וולטר!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם תהיתם למה דווקא בספרדית, אז מתברר שקפרא חובבת הטלנובלות למדה את השפה דרך הטלוויזיה, ועכשיו היא כל כך טובה בדיאלקט הספרדי שהיא מוכנה אפילו לכתוב שירה עם ר' מתגלגלת.

וואלה! סלבס כתבה פעם שיר בסוואהילית, הוא נכשל במצעדי הפזמונים בג'ונגל.

בטי קפרא יוצאת מהוילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הארגז הזה מאחורה, עם השקיות המלאות, זה בשבילי, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully