וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן נוסע עם לירון בסיס לרומניה

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

24.1.2012 / 0:00

הפעם האחרונה שאייל גולן ראה מטוס, היתה בזכות הנסיעה השנתית שלו לאומן. עכשיו הוא מפצה את עצמו בנופש מפנק ברומניה. בגזרת מלווה: לירון בסיס. וואלה! סלבס סרט לק

לאייל גולן משעמם לשרוף מזומנים פה בארץ, על שטויות כמו מכונית חדשה, דירות יוקרה ותכשיטים מנצנצים (היי, בלי עין הרע, כן?), אז הוא החליט לארוז את החבר הטוב שלו, והאקס של אירית רחמים, לירון בסיס, והשניים יטוסו בסוף השבוע הקרוב לחופשה קצרה ברומניה.

אז למה רומניה, אתם שואלים? לשאלה הזו אין באמת תשובה, אם כי מתברר שלבסיס וגרושתו, זוכת "הישרדות", יש חיבה מיוחדת למדינה הזו ולאטרקציות שיש בה. אם אתם חייבים לדעת, אז הפעם האחרונה שגולן ראה מטוס מבפנים היתה כאשר ארז מזוודה ויחד עם שלל כוכבי זמר מזרחי מהביצה, נסע לפרגן נוכחות בהילולה השנתית באומן שבאוקראינה.

אייל גולן. יוסי צבקר,
איך אומרים "תעשה לי ילד" ברומנית? אייל/יוסי צבקר

בסיס, חברו הטוב של גולן, ודייר קבע בפסטיבל הקריוקי שיש בדירת היוקרה של הגולן מדי שבוע, שמח על ההזדמנות ששופשוף יש מישהו שמתלהב לנסוע איתו ללוקיישן הביזארי הזה וזינק על המציאה. השניים יבקרו בנתב"ג כבר בסוף השבוע הקרוב ויחזרו בתחילת שבוע הבא.

כאמור, גולן "שרף" לאחרונה סכום אסטרונומי של כ-1.2 מיליון שקלים על רכב המרצדס החדש שרכש לעצמו (שוב, בלי עין הרע, תרגיעו), ופרסומים מדווחים על כוונתו של הגולן לרכוש דירה בקומה גבוהה יותר במגדלי yoo בהם הוא מתגורר.

וואלה! סלבס נסעה פעם לרומניה, אבל רק בגלל שהיא היתה כלה בהזמנה.

אייל גולן הפיק קליפ וסינגל למתמודד שריגש אותו

גם אירית רחמים אוהבת לנפוש ברומניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully