וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: הקליפ הסקסי של אביב זילבר

וואלה! סלבס | צילום: רונן אקרמן

23.1.2012 / 12:36

רק אמש (א') דהר לו אביב זילבר, אל תוך בית "האח הגדול" והנה נשמות טובות כבר נברו בעברו ושלפו משם תמונות סקסיות במיוחד, ממש כמו של האקסית, אביבית. וואלה! סלבס מריירת

אחרי שנשרו להם אחד אחרי השניה, ללא הדחת הקהל, ברי סימון ודודו קפרא, הפקת האח הגדול הכניסה אמש (א'), דייר חדש שיערבב ויסבך את העניינים בבית הכי מפורסם בארץ.

אביב זילבר, 25, יהלומן מנתניה, עשה את דרכו מחדר האח הגדול במטרה אחת בלבד, להחזיר אליו את אהבת חיו, אביבית בר זוהר. זאת, כמובן, למורת רוחו של שי רגב, המכונה בבית "yoo", על שם המגדלים שם הוא מתגורר.

כצפוי, ממש כמו האקסית הלוהטת שלו, אביבית בר זוהר, גם זילבר נהנה בימים אלו, ללא ידיעתו, מקליפ יו טיוב מפנק, המספק הצצה אל נכסיו השווים ביותר, ולא, אנחנו לא מתכוונים ליהלום 10 קראט שהוא מתכנן להשחיל על אצבעה של בר זוהר.

בקליפ שהועלה ליו,טיוב מיד עם כניסתו של זילבר לוילה, ניתן לראות את החתיך התורן של הבית וזה שהצליח לסחרר את יוסי "יוספה" סרור, כשהוא מדגמן גוף חטוב, נטול חולצה ועם תחתונים זעירים בלבד. פעם על יד הבריכה ופעם בחדר השינה, כאשר הוא מפנק עם משחקי אור וצל שיבליטו את הריבועים. מי אמר דוגמן וונאבי ולא קיבל?

אז עד שמקורביו של זילבר, כמו אלו של בר זוהר, ידאגו למחוק את הקליפ מיו טיוב, אתם מוזמנים ליהנות מתמונות של אחד הגברים הכי לוהטים על המסך שלכם כרגע. תבלו.

וואלה! סלבס הצטלמה פעם בלי חולצה והעלתה לאינטרנט. הרשת קרסה בכל אזור גוש דן.

מה אתם חושבים על אביב? בואו לדבר על זה בפייסבוק

גם אביבית מציגה פוזות סקסיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל למה עם חולצה? אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully