וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: אביבית בר זוהר בעירום

וואלה! סלבס

2.1.2012 / 10:23

מתברר שלפני שנכנסה ל"האח הגדול", אביבית בר זוהר, מי שזכורה לכם בעיקר בזכות הצחוק המעצבן וגישת ה-"מגיע לי", הייתה נערת אגו. כנסו וצפו בה מתפשטת מול המצלמה. וואלה! סלבס מריירת

אביבית בר זוהר, מי שמסתמנת בתור מועמדת צבעונית במיוחד בבית "האח הגדול", כנראה לא למדה את הדבר החשוב ביותר בחייו של כל מפורסם וונאבי, והוא: ברגע שמתפרסמים כל השלדים (כ-ל השלדים) יוצאים מהארון. אה כן, לפעמים השלדים האלה לא לובשים יותר מדי ומדברים שטויות בסיטונאות.

וואלה! סלבס פשפשה לה בארון השלדים של הגברת בר זוהר ומצאה סרטון חביב בו אביבית, המתיימרת להיות אשת חברה אקסקלוסיבית ונוצצת, מככבת בעירום פרונטלי כנערת "אגו" של חודש ינואר. שיא הסטייל. מתברר שהרבה לפני שבר זוהר חשבה להיכנס לתכנית הריאליטי "האח הגדול", או מכרה לעולם את אושיית הפריס הילטון המנצנצת שלה, היא ניסתה את מזלה בעולם הבידור בתור דוגמנית, ואף טרחה לשתף את הצופים בנתוני גופה השדוף והעירום.

אם תצליחו לסגור את הלסת ולפתוח את האוזניים תבחינו בעובדה כי בר זוהר כנראה חשה את עצמה יעל בר זוהר בואכה בר רפאלי, וניסתה את מזלה בעולם הדוגמנות. לפי תעודת הזהות שאנשי "אגו" ערכו לחובבת המזומנים, היא דיגמנה בקטלוגים "מהממים" ואפילו כיכבה פעם בווג. הגיליון אגב, עדיין לא נמצא.

אם לא די בכך, בר זוהר אף השתתפה בקליפ של זמר אלמוני כשהיא לבושה בבגד ים ורוד נועז ומפלרטטת עם המצלמה, תוך שהיא נמרחת על הזמר. אגב, אם תהיתם מה מילות הפזמון, זה הולך ככה: "שרה לי, שרה לי, שרלילה". או כמו שנאמר: ביאליק לא יכול היה לנסח זאת טוב יותר.

וואלה! סלבס מנסה עד היום להשמיד את סרט הפורנו כשצילמה שהיתה צעירה ובעלת דדיים זקורים.

בהלם? בשוק? סתם חייבים לשחרר קיטור? בואו לדבר על זה בפייסבוק!

למה משטרת ישראל ביאסה לאיתן אורבך את מסיבת הסילבסטר?

יונית לוי קורעת את העיר. אתם חייבים לראות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully