וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר שנגנב מהמזוודה של ניקול ראידמן

וואלה!! סלבס | צילום: אביב חופי

21.1.2012 / 15:05

ניקול ראידמן נחתה בפריז וגילתה שמישהו פרץ למזוודה שלה וגנב משם אוצר בשווי של כ-מאה אלף שקלים שכולל נעליים, תיקים ושעון יוקרה. ניקול: "אני מזועזעת". וואלה! סלבס CSI

ניקול ראידמן הבריזה ממסיבת יום ההולדת של אתי דודאי ביום חמישי, היות והיתה על טיסה לפריז, לשם טסה כדי לצפות בתערוכת אקססוריז ולקחת חלק בכמה פגישות עסקים. כמו תמיד, ראידמן רכשה כרטיס טיסה במחלקת עסקים, ארזה את מיטב מחלציה במזוודת יוקרה, שריינה לעצמה דייל צמוד שישא את המטען היקר ועלתה למטוס.

הצרות החלו כאשר הגיעה לסוויטה המפוארת שלה בבית המלון והחלה לפרוק את המזוודה. אז גילתה המעושרת שמישהו פרק את המזוודה שלה לפניה ופינה ממנה שלל רב ויקר ערך בשווי של למעלה ממאה אלף שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארזה לבד, אלמונים עזרו לה לפרוק. ניקול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין הדברים שנעלמו לניקול מהמזוודה: תיק של שאנל בשווי 3500 יורו, מגפיים של כריסטיאן לבוטן בשווי של 2500 יורו, שעון יוקרה בשווי 75 אלף שקלים, תחתונים, קרם פנים, סבון גוף, תיק איפור, תכשיטים, כסף מזומן ואפילו טמפונים.

ראידמן הקולית בדרך כלל, נלחצה במיוחד והתקשרה כשהיא נסערת מתמיד לחברת התעופה ולמקורביה וסיפרה להם על המקרה. המעושרת נשארה בחדר המלון שלה כשהיא רועדת ומבוהלת.

ניקול, מה את חשה?
"אני מזועזעת ברמות קשות. לא מבינה איך זה קרה בחברת תעופה שאני לקוחה שלה כבר שנים רבות".

פעם פרצו למזוודה של וואלה! סלבס ומרוב רחמים השאירו שטר של עשרים שקל ומכתב התנצלות.

בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully