וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג'ון פותח ג'ורה על מדונה

שירות וואלה! סלבס

17.1.2012 / 11:01

אלטון ג'ון התמרמר על זה שהפסיד את גלובוס הזהב למדונה, אז הוא פתח את הג'ורה ושלח את בעלו לטנף על מלכת הפופ בפייסבוק. וואלה! סלבס קט פייט

ריקי ג'רוייס, המנחה השערורייתי של גלובוס הזהב הזמין לבמה, בטקס שנערך שלשום, את מלכת הפופ. הוא נעצר לרגע, הסתכל על הקהל ואמר "לא את אלטון, מלכה אחרת". הקהל צחק, אבל כנראה שאלטון ג'ון קצת פחות התלהב מהבדיחה.

בכניסה לאירוע התראיין ג'ון לרשת MTV, שם אמר שאין פאקינג סיכוי שמדונה תזכה בפרס על הפס קול הטוב ביותר. המראיין שאל אותו אם מדובר במילות קרב ואלטון השיב: "מדובר בכנות". מדונה אגב השיבה, "שיט, מדובר במילות קרב, נו טוב, שהטוב ביותר ינצח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שהטוב ביותר ינצח. מדונה ואלטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאוחר יותר, אחרי שמדונה כבר קיבלה את הפרס, בעלו של ג'ון, דיוויד פרניש לא התאפק וכתב סטטוס עוין בחשבון הפייסבוק שלו: "מדונה. השיר הטוב ביותר??? שתלך לעז...!!!". מאוחר יותר הוא אף הוסיף, "העובדה שמדונה זכתה בפרס השיר המקורי, מראה שלטקס הפרסים הזה אין שום זכות קיום. אפילו נאום הזכייה שלה היה מביך ברמת הנרקיסיזם שלו".

מקורבים לזוג מספרים שהזוג ג'ון ופרניש מחוממים על מדג' כבר זמן מה, היות והמדונה לא מפסיקה לבקר את ליידי גאגא, הסנדקית של בנם, זאקרי וטוענים שהיא סתם בכיינית וקטנונית.

וואלה! סלבס פותחת ג'ורה על מדונה פעם בשעה, אבל לה היא לא טורחת להגיב. עלובה.

כל הפרטים על טקס גלובוס הזהב

כל הזוכים והרגעים הגדולים של גלובוס הזהב

על השטיח האדום: מי לבש מה?

אלטון לא לבד: גם ביונסה רותחת על מדונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דף הפייסבוק של דיוויד פרניש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully