וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב: מדונה יורדת על מנחה הטקס

שירות וואלה! סלבס

16.1.2012 / 9:59

כמדי שנה התקבצו להם כוכבי הוליווד בטקס פרסי גלובוס הזהב על מנת להעניק לעצמם פרסים. הבעיה: גם הפעם הכי שווים היו המנחה, ריקי ג'רווייס והג'ורה שלו. וואלה! סלבס מטנפת

"טקס גלובוס הזהב הוא בדיוק כמו האוסקר", הזניק ריקי ג'רווייס, המנחה הכי שערורייתי שמארגני הטקס ידעו, את מצעד ההשפלות השנתי שלו. " אותו הדבר, אבל בלי כל ההערכה". בשנה שעברה מספרים שג'רווייס פוטר כבר בירידה מהבמה, אך מהר מאד מארגני הטקס חזרו בהם וליהקו שוב את הג'ורה שלו. "האמת שטקס גלובוס הזהב ביחס לאוסקר, הוא ממש כמו שקים קרדשיאן ביחס לקייט מידלטון, צעקנית יותר, טראשית יותר וקל יותר לקנות אותה". קים קרדשיאן לא נכחה באולם כדי להתעלף מבושה. נו שוין.

ריקי ג'רווייס. Handout, GettyImages
פוטר וחזר. ריקי/GettyImages, Handout

בהמשך עדכן ג'רווייס בחיוך, "אמרו לי לא להעליב אף אחד, לא לפגוע ולא להשפיל, כי אז יקראו לי להנחות גם את הטקס בשנה הבאה". הקהל שלא ממש נראה משועשע הופתע אפילו יותר, כאשר ג'רווייס שלף מהכיס רשימת איסורים שמארגני הטקס העבירו לו לפני השידור. "זה אמיתי!", הוא נשבע והתחיל להקריא: "אסור לי לקלל. זה בסדר, יש לי אוצר מילים ענק", הוא הרגיע, "אין עירום. זה חבל. כי יש לי ענק ... אוצר המילים. אבל פין זעיר. לא, לא. זה לא משנה. זה עובד. אל תדאגו זה בסדר".
הכוכבים שחשבו שהשנה ג'רווייס ירד בעיקר על עצמו נקרעו מצחוק.

מדונה. Handout, GettyImages
הרבה זמן לא התנשקה עם בחורה. מדונה/GettyImages, Handout

מאוחר יותר השפיל את ג'ודי פוסטר כשהתייחס לסרט שלה "הביבר",(שבשפת הסלנג הכוונה היא גם לאיבר המין הנשי) ואמר: "לא ראיתי לה את הביבר", על מל גיבסון אמר המנחה: "אסרו עלי לדבר עליו, על הדת שלו ועל הסרטים שלו". גם על אדי מרפי לא פסח המנחה והתייחס לכך שהשחקן שאמר כן ל'נורביט', שזה אחד הסרטים הגרועים של מרפי, אומר לא להנחיית טקס האוסקר, אז אתה יודע שאתה בצרות, ואפילו למדונה הוא לא ויתר ואמר: "זו שחושבת שהיא עדיין בתולה". המלכה אגב, עלתה לבמה ולא נשארה חייבת כאשר הזמינה את ג'רווייס לבדוק אם היא עדיין בתולה ואפילו להתנשק איתה, "כבר הרבה זמן לא התנשקתי עם בחורה", עקצה בחיוך ואחר כך הוסיפה "בטלוויזיה".

קלייר דיינס. Kevin Winter, GettyImages
אני רוצה להודות להוריי. קלייר/GettyImages, Kevin Winter

בין הפנים המוכרות שעלו לבמה: ג'ורג' קלוני שעלה עם מקל ההליכה של בראד פיט, קלייר דיינס, שעלתה לאסוף את פרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בגרסה האמריקאית של "חטופים", וסיפרה שבפעם הראשונה שזכתה בפרס היא בכתה ימים שלמים אחרי כי שכחה להודות להורים שלה. הפעם היא כבר לא שכחה. רוב לואו וג'וליאן מור שעלו לבמה וגילו לצערם שהטלפרומפטר שלהם לא ממש עובד, מה שגרם להם לצחקק במבוכה ולהתנצל בעיקר בפני סטיבן שפילברג, תוך כדי שלואו מתאכזב בקול רם "זו לא הדרך להרשים במאי".

וואלה! סלבס, ממש כמו ג'רוויס - משפילה רק את מי שמשלם לה ממש טוב

כל הזוכים הגדולים של הערב

על השטיח האדום: מי לבש מה?

ג'ורג' קלוני עם סטייסי קייבלר. Mark J. Terrill, AP
איפה מקל ההליכה? ג'ורג'/AP, Mark J. Terrill
מילה קוניס בטקס פרסי גלובוס הזהב 2012. GettyImages
ברבור שחור. מילה קוניס/GettyImages
נטלי פורטמן בטקס גלובוס הזהב, ינואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
ברבור ישראלי. נטלי פורטמן/GettyImages, Jason Merritt
ריס וית'רספון בטקס פרסי גלובוס הזהב 2012. GettyImages
ליידי אין רד. ריס/GettyImages
שרליז תרון בטקס גלובוס הזהב 2012. Jason Merritt, GettyImages
חושפת רגליים. שרליז/GettyImages, Jason Merritt
ניקול קידמן בטקס גלובוס הזהב 2012. Jason Merritt, GettyImages
יפה לך הבוטוקוס. ניקול/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully