וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין כהן מסרבת לפלייבוי

וואלה! סלבס

16.1.2012 / 12:36

קארין כהן אמנם דיגמנה בעבר הלבשה תחתונה, אבל זה לא מה שמנע ממנה להגיד "לא תודה" להצעה של צלם מטעם מגזין פלייבוי, לככב באחד הגיליונות הקרובים. וואלה! סלבס חולצת שד

קארין כהן כבר רגילה לקבל אי אלו הצעות עבודה הזויות, בין אם זה בטלפון, או ברחוב ואפילו בפייסבוק. אבל הצעה כמו שהיא קיבלה בשבוע שעבר מבחור בשם ג'וש ראיין היא עדיין לא קיבלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצת פחות בד ואת מושלמת לפלייבוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראיין, כך מתברר, הציג את עצמו כצלם של המגזין המפורסם והפרובוקטיבי, פלייבוי, והציע לכהן להגיע עד ללוס אנג'לס, על מנת להצטלם בפוזות נועזות ופרועות אה-לה לינדזי לוהן, במטרה שיתפרסמו במגזין. לצערם הרב של גברברי העולם, שבטח קוראים את האייטם וכבר מפנטזים, כהן החליטה לסרב לצלם ולהגיד לו כי היא לא בשלב הזה של החיים שלה. הכי חשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תדמיינו שמתחת אני עם חוטיני אדום לוהט, ומדבקות לפיטמות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל דאגה, גם אם לא תהנו ממנה בפוזות שלא משאירות שום מקום לדימיון, אתם עדיין יכולים לחגוג על תמונות של הכהן הסקסית בשמלת כלה. אל לחץ, לא מדובר בחתונה שנייה, אלא בצילומי קמפיין לשמלות כלה של המעצבת שלומית אזרד.

אם בזוגיות עסקינן, מקורבים לדוגמנית מספרים כי בימים אלו היא והאקס שלה טל אהרון דנים עם עצמם לגבי המשך הקשר. כזכור, השניים הכירו דרך חברים משותפים לפני כחודשיים, אך בתחילת החודש החליטו להפריד כוחות. כעת, טוענים המקורבים, הם שוקלים קאמבק האחד לזרועות השנייה. כאילו, תנוחו.

נורית אורגל בשם כהן: "ההצעה נורא מחמיאה לקארין, אבל כרגע היא תוותר עליה. אולי נענה בחיוב בשלב מאוחר יותר של הקריירה שלה".

וואלה! סלבס השתתפה פעם בצילומים לפלייבוי. בתור נערת מים. לא זו שמרטיבים אותה, זו שמחלקת את המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully