וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניה בוקשטיין מתחתנת

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

15.1.2012 / 9:36

שנתיים של זוגיות הספיקו לאניה בוקשטיין על מנת להגיד "איי דו", לבן זוגה, דותן וויינר. ההצעה התרחשה במהלך חופשה באילת והחתונה תתקיים בקיץ הקרוב. וואלה! סלבס קולולו

משהו טוב עובר על כוכבות הביצה, לאחר שוואלה! סלבס דיווחה לכם על הצעת הנישואים שקיבלה ליהיא גרינר מבן זוגה יוסי צבר, עכשיו קבלו הצעת נישואים נוספת. בן זוגה של אניה בוקשטיין בשנה וחצי האחרונות, איש העסקים דותן ויינר, החליט לשלוף את הטבעת ואת השאלה הגורלית.

בניגוד לגרינר וצברי, שהלכו על הלוקיישן האהוב עליהם על מנת להתארס, בקניון, ההצעה המרגשת של בוקשטיין התרחשה בזמן שהשניים בילו בחופשה באילת.

אניה בוקשטיין ובן זוגה. אביב חופי
בקיץ הבא תלבשי לבן. ויינר ובוקשטיין/אביב חופי

באופן לא אופייני, בוקשטיין, המקפידה לשמור על מערכות היחסים שלה רחוק מאור הזרקורים, דיווחה על ההצעה לכל חבריה, מיד לאחר שהתרחשה. השניים הכירו לפני כשנתיים דרך חברים משותפים ומאז הם לא נפרדים. אם תהיתם מתי החתונה תתקיים, מקורבים מספרים כי השניים לא מבזבזים זמן והחתונה צפוייה להתרחש כבר בקיץ הקרוב.

כאמור, גם ליהיא גרינר קיבלה הצעת נישואים בסוף השבוע האחרון. בן זוגה החתיך, יוסי צבר הזמין את הבלונדה הפרטית שלו לאירוע השקה מפוברק שהתרחש בקניון בתל אביב ושם, מול צלמי פפראצי, ממש כמו שהיא אוהבת, שלף את הטבעת והציע נישואים. ברור שהיא אמרה "איי דו".

וואלה! סלבס מצאה פעם טבעת נישואים בתוך הסטייק שלה. היא שמה את זה שם ושיחקה אותה מופתעת.

מזל טוב: ליהיא גרינר מתחתנת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully