וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה לא בבית חולים

שירות וואלה! סלבס

3.1.2012 / 10:50

למרות חרושת השמועות המטורפת סביב אישפוזה של ביונסה בבית חולים בניו יורק, מתברר כי את ערב השנה החדשה, בילתה הזמרת בארוחת ערב עם בעלה בברוקלין. וואלה! סלבס מזייפת צירים

ביונסה כנראה נהנית מאוד מכל תשומת הלב שהיא מקבלת סביב ההריון שלה, אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שהיא לא טרחה להכחיש את כל השמועות שהיא מאושפזת בבית חולים?

מספר ימים לפני פרוץ השנה החדשה, החלה חרושת שמועות בדבר כניסתה של הדיווה לחדר הלידה בבית חולים סיינט לוקאס שבניו יורק. וכל זאת עקב דיווח של אתרי הרכילות בניכר, עחל כך שאישיות מאוד מפורסמת שכרה את כל קומת הוי.איי.פי של בית החולים, וככל הנראה מדובר בזמרת המפורסמת.

מאוחר יותר, בערב ראש השנה האזרחית החדשה, ביונסה, שהייתה אמורה להופיע באירוע החגיגי עם ריאן סיקרסט, בכיכר טיימס, ביטלה ברגע האחרון ושיגרה הופעה בוידאו במקום. אתרי הרכילות פרשו את הביטול כהודעה על הלידה המתקרבת, בעיקר לאחר שסיקרסט בעצמו אמר: "כפי שידוע ביונסה לא תופיע הערב מאחר והיא עומדת ללדת את ילדה הראשון". אתרי רכילות מסוימים אף הגדילו וטענו כי ביונסה ילדה בת והעניקה לה את השם: טיאנה מאי קרטר. גם כן שם.

ביונסה בטקס פרסי MTV לשנת 2011. GettyImages
עדיין מצפה. ביונסה/GettyImages

אממה, דיווחים המגיעים לאחרונה מהתפוח הגדול מספרים כי ביונסה לא נמצאת בחדר לידה וכי כל השמועות בדבר הלידה לא נכונות. ה"פיפל מגזין" מדווח כי את ערב ראש השנה החדש, בילו ביונסה ובעלה ג'יי זי במסעדה באזור Buttermilk Channel שבברוקלין. "ביונסה אכלה חזה עוף", מספרים עדי ראיה, "ואילו ג'יי זי אכל צדפות", עדכן המקור והוסיף, "היא נראתה מדהים, היא נעלה עקבים גבוהים ובהחלט ראו שהיא נמצאת בחודשי הריון מתקדמים". הזוג נתקל במעריצים בדרך החוצה, חייך אליהם והצטלם איתם. משם, כך מספרים מקורות, הם המשיכו לדירתה של אחותה של נואלס, סולנג'.

לוואלה! סלבס ירדו פעם המים באמצע המועדון, אחרי שהיא שתתה יותר מדי.

למה ביונסה כועסת על מדונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully