וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה ירוויחו הכוכבים תמורת בילוי במסיבת סילבסטר?

שירות וואלה! סלבס

27.12.2011 / 9:17

מי אמר מיתון ולא קיבל: במקום לחרוש במות ביום העצמאות, הכוכבים האמריקאים רק צריכים להגיע למסיבות נחשקות, לעשות כאילו הם נהנים ולאסוף צ'ק שמנמן בסוף הערב. וואלה! סלבס במינוס

בזמן שכוכבי ישראל חורשים עשרות הופעות ביום העצמאות כדי לרפד לעצמם את השנה הקרובה, כוכבי הוליווד מנצלים את ערב ראש השנה האזרחי על מנת לקפץ בין מסיבות נחשקות ולסגור את החודש עם עוד כמה ירוקים בכיס.

קים קרדשיאן, היא המנצחת הגדולה בתחרות ה"באתי-לדרינק-ויצאתי-עם-צ'ק", ובסוף השבוע הבא, בזמן שכולם יתנשקו בחצות, היא תפנטז על 600 אלף הדולרים שהיא עתידה לשלשל לכיסה בעוד כמה שעות. שני מיליון שקלים לערך זהו הסכום אותו תקבל כוכבת הטראש על מנת לפזז מעט במסיבה של "טאו", מסעדה ומועדון בלאס ווגאס.

קים קרדשיאן, אוקטובר 2011. Andrew H. Walker, GettyImages
600 אלף דולר, והיא חוגגת גם באלנבי. קרדשיאן/GettyImages, Andrew H. Walker

אל תדאגו, עוד כוכבים הוליוודים קיבלו הצעות דומות, אם כי הרבה פחות נוצצות. פרגי, כוכבת "הבלאק אייד פיז", קיבלה למשל הצעה להראות את פרצופה במועדון הלילה של מלון "מיראג'" היוקרתי, תמורת סכום זעום של 100 אלף דולרים בלבד. ברור שהיא הסכימה.

יש גם מי שלא ממש התלהבו מההצעות שקיבלו. פאף דדי קיבל הצעה של כמה מאות אלפי דולרים ממועדון לילה בלאס ווגאס, אך ויתר על הכסף לטובת מסיבה מפוארת בביתו שבמיאמי. גם אשטון קוצ'ר קיבל מספר הצעות לבילוי תמורת מרשרשים, אך החליט לוותר על התענוג.

קייטי פרי בטקס פרסי MTV. Jason Merritt, GettyImages
בשביל הסכום הזה היא לא שרה, מקסימום תתלבש כמו מטומטמת. פרי/GettyImages, Jason Merritt

עוד שתיים שרצו לקחת חלק בחגיגה הן קייטי פרי, שהציעה את עצמה תמורת סכום סמלי של 250 אלף דולרים בלבד. אה כן, היא לא מתכוונת לשיר תמורת הסכום הזה. בשביל סכום כפול אגב, תוכלו לסגור את מריה קארי, שתמורת חצי מיליון דולר תגיע למסיבה שלכם ותשיר כמה שירים מפנקים. אין לכם מה לדאוג, אף אחד לא קפץ על ההזדמנות ושכר את שירותיהן. פרי תרבוץ בבית וקארי כבר סגרה על וויקאנד יוקרתי באספן קולורדו.

וואלה! סלבס מוכנה לבוא לעשות לכם גוד טיים בסילבסטר תמורת שקל תשעים. תחשבו על זה.

ארגוני זכויות אדם חוקרים את עסקיה של קים קרדשיאן באשמת יצור סחורה במפעלים בתנאי עבדות בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully