וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליידי גאגא התייחסה אלי כמו אל עבד"

שירות וואלה! סלבס

26.12.2011 / 12:30

האסיסטנטית של ליידי גאגא התפטרה מהתפקיד לאחר 13 חודשים עמוסים במיוחד. עכשיו היא מתלוננת על תנאי עבדות ותובעת מהזמרת 380 אלף דולר על שעות נוספות. וואלה! סלבס ליידי קקה

כמו כל כוכב אחר, גם ליידי גאגא הגיעה לשלב בו היא לא מסוגלת להתמודד לבד עם כל מה שקורה לה בחיים, ושכרה לעצמה עוזרת אישית. כמו כל עוזרת אישית, גם זו נאלצה לחתום על מסמכי סודיות ונדרשה לטפל במשימות לא שגרתיות. אחרי הכל, היא עובדת אצל ליידי גאגא, לא מרתה סטיוארט.

אתר הרכילות TMZ מדווח ש-13 חודשים של עבודה מאומצת, טיולים מסביב לעולם וחיים של סופרסטאר, הספיקו לעוזרת האישית, שהחליטה שנמאס לה והתפטרה. עכשיו היא הבינה שהיא יכולה להשיג מהג'וב הקודם שלה הרבה יותר מסתם חוויות ופנתה לעורך דין, על מנת לתבוע את הזמרת.

לפי העוזרת הממורמרת גאגא דרשה ממנה לעשות הרבה דברים לא מקובלים כמו: להגיש לה את המגבת כשהיא מסיימת להתקלח, לשמש שעון מעורר אנושי ולהעיר אותה בבוקר, לדאוג שתעמוד בלו"ז שלה ולא תאחר ועוד. "היא התייחסה אלי כמו אל עבד, דרשה ממני לספק לה מטוסים פרטיים, סוויטות מפוארות בבתי מחלון, יאכטות, רחפות, רכבות ואפילו אוטובוסים לטיולים". איזה קטע, מי חשב שהעבודה של עוזרת אישית זה לעזור, אה?

ליידי גאגא. Ethan Miller, GettyImages
כה יעשה לעוזרת האישית שתתחצף!/GettyImages, Ethan Miller

בנוסף לדרישות השערורייתיות שהעוזרת מבכה עליהן, היא גם דורשת 380 אלף דולרים על 7,168 שעות נוספות, אשר לטענתה נאגרו כאשר גאגא דרשה מהעוזרת להיות תמיד זמינה, גם בשעות לא קונבנציונליות וכו. אנשיה של ליידי גאגא טוענים כי התביעה מגוכחת ומשוכנעים שתידחה על ידי בית המשפט.

לא תמיד העוזרות הן אלה שתובעות, במקרה של מרלון ברנדו, הוא תבע את העוזרת האישית שלו לאחר שלא הסכימה להחזיר לו 180 אלף דולרים שלטענתה נתן לה במתנה. גם אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט שלחו התרעות לעוזרת האישית שלהם לאחר שזו טינפה על שיטת גידול הילדים שלהם.

וואלה! סלבס מפנקת את העוזרת האישית שלה במכות קלות על הישבן כשהיא עושה טעויות וגומלת לה בהפסקת פיפי כשהיא ילדה טובה.

צפו: ליידי גאגא נוחתת ביפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully