וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא נוחתת ביפן

שירות וואלה! סלבס | צילום: רויטרס

22.12.2011 / 11:03

ליידי גאגא ויתרה על התענוג לבלות את עונת החגים בחברת המשפחה בארצות הברית, והחליטה לחגוג את חג המולד בחברת "המפלצות היפניות הקטנות" שלה. וואלה! סלבס נודלס

רויטרס

עריכה: רן צימט

ליידי גאגא, בניגוד לרוב הסלבריטאים, ממש לא מתכוונת להעביר את תקופת החגים בחיק המשפחה שלה, אלא דווקא לצידם של "המפלצות היפניות הקטנות", כפי שהיא קוראת להם, בטוקיו.

ביום שלישי נחתה הגאגא בטוקיו עם הכנופיה שלה ולא אכזבה את המעריצים הצעירים והמתלהבים שלה, כאשר הפציעה בשדה התעופה נטולת שמלת בשר, אך חמושה בפפיון מחומצן על הראש ושמלה ארוכה ומושקעת. אז נכון, זה לא דומה לגראנד אינטרנס בתוך ביצה, אבל היי, גם זה משהו.

ליידי גאגא. רויטרס
כמו חבר מכוכב אחר. גאגא ביפן/רויטרס

גאגא סיפרה למעריציה שהיא משוגעת על טוקיו ועל האוכל שם, ומוכנה לוותר על החלפת מתנות משפחתית מסורתית על מנת לאכול את ארוחת החג עם המפלצות היפניות שלה. מוזר. לאחר שנחתה, רגע אחרי שעשתה צ'ק אין בסוויטה המפוארת שלה, הגאגא צייצה בחשבון הטוויטר המחודש שלה (מה לעשות, ככה זה כשהקודם נפרץ, ומחלק מכשירי אייפאד חינם לכל דורש): "הרגע הגעתי לטוקיו, ממש מאושרת לראות את מפלצות הקוואי שלי, גאגא ישנונית, אני ממש מנמנמת מקצועית היום". קטעים איתך-אמא מפלצת.

וואלה! סלבס רואה מפלצות רק כשהיא מסתכלת במראה.

סיכום 2011: ליידי גאגא והקליפים המוטרפים מהשנה האחרונה

תשכחו מהיפנים: ליידי גאגא במשפחת סימפסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully