וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הסלבס הכי צהובים

וואלה! סלבס

17.12.2011 / 12:18

מה הקשר בין וואלה! סלבס ל"משפחת סימפסון"? שתיהן צהובות. לרגל 22 שנים לשידור הפרק הראשון וואלה! סלבס מגישה לכם את מצעד המפורסמים שקיבלו דמות בסדרה הכי צהובה על המסך.

ידיעה צהובה על: בריטני ספירס

בריטני ספירס כבר בת 30, אבל יוצרי הסדרה פינקו את הזמרת בעור פנים חלק, שיער נטול תוספות שיער מהסיוטים ו-אה, כן, פיגורה שהיא לא זוכרת כבר קרוב ל-5 שנים. למרות ההתמוטטות, הגירושין, ההשמנה וההופעות המביכות מסביב לעולם, הבריטני של משפחת סימפסון צעירה לנצח, יפה ואפילו זוכה בפרסים.

ידיעה צהובה על: כריסטיאנו רונאלדו

גם הדמות של אחד האנשים הכי סקסיים עלי אדמות, כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיקה לחייך ולקרוס. במציאות יש לשארמר שווה המיליונים הרבה סיבות לחייך. אחת מהן: העובדה שאם בנו (השני) היא לא אחרת מאשר דוגמנית העל אירינה שייק.

ידיעה צהובה על: ליידי גאגא

זה היה רק עניין של זמן עד שליידי גאגא, אחת התופעות הכי לוהטות על הפלנטה תזכה לאווטאר צהבהב בדמותה. הגאגא זכתה לדמות ביזארית, קצת פחות מהמקור, ומצאה את עצמה מתהלכת ברחובות ספרינגפילד כמו הכוכבת שהיא, עם בגדים מיוחדג'ים ויחצ"ן לרלרן. במציאות היא כבר צועדת על שטיחים אדומים עם טיילור קיני ("יומני הערפד") שכיכב בקליפ של הזמרת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ידיעה צהובה על: האלי ברי

גם יוצרי הסימפסונים הבינו שעם כל הכבוד לצבע הצהוב שהם כל כך אוהבים, כוכבת על חלל כמו האלי ברי, חייבת לקבל צבע משל עצמה, פריווילגיה שנשמרה למעטים מאד (דניאל רדקליף אחד מהם). לא תמיד הכל היה כל כך מושלם אצל ברי: בשנת 2008 החליטה הברי לתבוע מספר צלמי פפראצי שחצו את הגבול (תרתי משמע) ומצאו עצמם בתוך גבולות ביתה ההוליוודי.

ידיעה צהובה על: דניאל רדקליף

אז נכון, ביומיום דניאל רדקליף הוא בכלל הארי פוטר הממושקף והמשמים, אבל יוצרי הסימפסונס ניסו לבדוק איך יראה עם שיני ערפד, חיוורון שלא מזכיר את הצהוב החי שלהם ושארם א-לה רוברט פטינסון. התוצאה: חיוורת כמו המקור אך משעממת כמו איתן אורבך. במציאות אגב, רדקליף הרבה פחות משעמם. הוא חובב עירום פרונטלי ולאחרונה סיפר שהוא חובב אלכוהול מושבע שאפילו נכנס לגמילה. לצער עולם הרכילות הוא נקי כבר מ-2010. נו שוין

ידיעה צהובה על: מל גיבסון

מל גיבסון, אחד הכוכבים האהובים בהוליווד קנה לעצמו שם של אנטישמי טיפש כאשר יצר ומימן את הסרט אודות ישו הצלוב. כדי לאזן את הרעל (ולזכות לקצת כבוד מהיהודים שמנהלים את עיר הסרטים), השחקן ביקש ליצור סרט על יהודה המכבי.

ידיעה צהובה על: סיימון קאוול

הסימפסון של סיימון קאוול עשה עמו חסד. מלבד המבטא המעצבן והטון המתנשא, פירגנו היוצרים לקאוול עור פנים חלק. מתברר שהשופט הכי מרושע על המסך, חובב בילויים שכוללים מזרק וג'ארה של בוטוקס. בכיף שיהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully