וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שני משדר עסקים כרגיל

מיכל גרוסברג | צילום: ניר פקין, פיני סילוק

22.12.2011 / 12:49

אייל שני לא נתן לפרסומים הרבים עליו ועל הפשיטה שערכה ההוצאה לפועל על נכסיו, לשנות את סדר היום שלו ואתמול הוא כינס את העובדים במסעדה לישיבת צוות. וואלה! סלבס זבוב בפסטה

אייל שני כבר הספיק ללמוד דבר או שניים על התקשורת הישראלית, ויודע שלמרות הפרסומים הרבים על הנפילה שלו ועל הפשיטה של ההוצאה לפועל על עסקיו, הוא חייב להמשיך לשדר עסקים כרגיל.

אייל שני. ניר פקין
אייל שני/ניר פקין

שני, שנמנע מלהגיב על הפרסומים, הגיע אמש (ד'), 24 שעות אחרי הפרסומים, למסעדת "הסלון", אחת מהמסעדות בהן נערכה הפשיטה ושעדיין לא ברור האם היא בבעלותו או שמא הוא רק עובד שם כשכיר, וכינס את העובדים לישיבת צוות.
וואלה! סלבס ניסתה לצותת אך ללא הצלחה.

אייל שני. ניר פקין
אייל שני/ניר פקין

כזכור, ביום ג' הותר לפרסום כי בית המשפט התיר לנאמנים של נכסיו של שני, לפשוט על ביתו ועל שלוש המסעדות ששמו של השף נקשר בהן : "המזנון", "הסלון" ו"אברקסס צפון", ולהחרים מסמכים, טלפונים ומחשבים הנמצאים במקום. השופטת אף מתחה ביקורת על שני שהגיש דוחות הכנסות אותן כינתה "לעג לרש", בהם הצהיר על הכנסה נטו של 6,000 שקלים, מבלי להתייחס להכנסותיו מהתקשורת וממקורות נוספים. עוד ציינה השופטת כי זה מופרך להצהיר שהכנסתו היחידה של שף עם מוניטין ופרסום כשלו, כמעט זהה להכנסה של "אחרון השוליות או המלצרים" במסעדה שבה, לטענתו, הוא מועסק.

וואלה! סלבס מצהירה על מינוס של 6000 חודשיים למרות המוניטין וההכנסות השחורות. ההוצאה לפועל מוזמנת, יש עוגיות.

אייל שני. ניר פקין
אייל שני/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully