וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאה לפועל פשטה על ביתו של אייל שני

20.12.2011 / 12:37

הותר לפרסום: בית המשפט אישר לנושיו של השף אייל שני לפשוט על ביתו ומסעדותיו. בעקבות ההחלטה החרימה ההוצאה לפועל את חפציו וקבע כי יש מקום לחקירה פלילית. וואלה! סלבס עגבניה

הסופר שף הפיוטי, אייל שני, לא תיאר לעצמו שככה תיגמר סאגת החובות שלו, היום בבוקר (ג'), הותר לפרסום כי בית המשפט התיר לנאמנים של נכסיו של שני, לפשוט על ביתו ועל שלוש המסעדות ששמו של שני נקשר בהן : "המזנון", "הסלון" ו"אברקסס צפון", ולהחרים מסמכים, טלפונים ומחשבים הנמצאים במקום.

קצת היסטוריה: בתחילת 2011 נחתם הסדר נושים לפיו אמור היה אייל שני לשלם 1.45 מליון ¤ במזומן כנגד סילוק החובות לנושיו. שופטת בית המשפט המחוזי לא הסכימה לאשר את ההסדר כפי שהוא, וקבעה שבנוסף לתשלום הנ"ל ישלם החייב 50% מהכנסותיו מהמדיה בשנתיים הקרובות. השף הגיש ערעור על ההחלטה לבית המשפט העליון שעודנו תלוי ועומד, אולם במקביל, הוא לא שילם את הסכום שהוא עצמו הציע לשלם (1.45 מליון ¤).

אייל שני. אביב חופי
אכלו לי, שתו לי, לקחו לי את המחשב! אייל/אביב חופי

לשני מונו שני נאמנים: עו"ד ארז חבר ועו"ד מרדכי האן-מרקוביץ שהגישו בקשה לתפוס ולנהל את שלוש המסעדות - "הסלון", "אברקסס צפון" ו"המזנון" – שבהן שותף השף הכוכב והמנוהלות ע"י חברת "החבר'ה הטובים בע"מ" שבבעלות שחר סגל. בתחילת השבוע פסקה השופטת לטובת הנאמנים ובעקבות ההחלטה הם הרחיבו את התפיסה שלהם בחברה.

היום, כאמור, הותר לפרסום כי השופטת מתחה ביקורת על שני שהגיש דוחות הכנסות אותן כינתה "לעג לרש", בהם הצהיר על הכנסה נטו של 6,000 שקלים, מבלי להתייחס להכנסותיו מהתקשורת וממקורות נוספים. עוד ציינה השופטת כי זה מופרך להצהיר שהכנסתו היחידה של שף עם מוניטין ופרסום כשלו, כמעט זהה להכנסה של "אחרון השוליות או המלצרים" במסעדה שבה, לטענתו, הוא מועסק. אאוץ'.

עוד קבעה השופטת, כי שני מנסה להסתיר את השותפות בינו לבין סגל וכי הוא עשה לעצמו הרגל להתל, לזלזל ולפגוע בנושיו וייתכן כי יש מקום לפתוח נגדו בחקירה פלילית. לבסוף היא קבעה כי עליו לשלם 25 אלף שקל בחודש לנושים והתירה את הפשיטה על נכסיו.

וואלה! סלבס פשטה רגל פעם באמצע הרחוב, אבל אז בא שוטר.

השתתף בהכנת הידיעה: גלעד גרוסמן

תתגעגעו לעגבניה של אייל שני? בואו לדבר על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully