וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי סיני עושה את איקאה

וואלה! סלבס

14.12.2011 / 3:00

טלי סיני ריקליס התרגלה כבר לרכוש את הרהיטים שלה בחנויות יוקרה עם מחירים מופקעים, אז תארו לכם כמה התרגשות היא עוררה כאשר הגיעה לשופינג דווקא באיקאה. וואלה! סלבס עממית

טלי סיני ריקליס, אולי ה"מעושרת" הכי מרופדת באזור, כבר התרגלה לרכוש את הריהוט שלה רק בחנויות יוקרה. אז אולי הכיסאות בביתה עולים כמו משכורת ממוצעת במשק, אבל היי, כשצריך הריקליסית המהממת גם יודעת להתפשר. בתחילת השבוע נצפתה המעושרת בסניף איקאה שבראשון לציון, שם אמורה היתה לפגוש את מעצב הפנים של החברה, היות והנשמות הטובות בענק הריהוט, התנדבו לרהט את משרדי עמותת "דיגנטי", למען אמנים מתבגרים, בראשותה של ריקליס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז אולי אני ארכוש את כל איקאה? ריקליס ומעצב הפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טלי סיירה לה בין הארונות, ליטפה קצת שידות ושולחנות ולקינוח מצאה את עצמה מרקדת בין הסדינים והכריות. הקהל באזור לא יכול היה להישאר אדיש לנוכחות המיליונרית הטרייה וכהמון משולהב דלקו בעקבותיה בהתרגשות מלחיצה. ריקליס הצטלמה עם המעריצים הרוטטים, חתמה לחלקם ואז הסבירה שהיא מאחרת לפגישה החשובה עם מעצב הפנים.
כאמור, הרהיטים העממיים לא נועדו לפאר את ביתה של ריקליס (אחרי הכל, ישבנו המקשיש של משולם, לא ירבוץ על כל כסא), אלא למלא את משרדי העמותה בראשותה.

וואלה! סלבס הולכת לאיקאה רק בשביל הקציצות השוודיות.

בזמן שטלי מזמינה רהיטים, ניקול מזמינה רכב בהזמנה אישית

כשהיא לא באיקאה, טלי מארגנת הילולות לרבנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully