וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן דורשת רכב בהזמנה אישית

וואלה! סלבס

30.11.2011 / 19:00

ניקול ראידמן, אחת מששת כוכבות "מעושרות", הבינה שעם כל הכבוד לג'יפ שלה, אם כבר להגיע ממקום למקום, אז ברכב יחיד במינו שהוזמן במיוחד. וואלה! סלבס טרמפים

ניקול ראידמן חיה בסטייל, היא לובשת פרוות בבונים, מתגוררת במגדל יוקרה ומתאבזרת ביהלומים שיכולים לרכוש אי זעיר בקריביים. אך עם כל הכבוד לג'יפ הנוכחי של ראידמן, היא יודעת שאם רוצים להתנייד בסטייל, אז ג'יפ היברידי מדגמי 2010 של לקסוס, כמו שיש לה, זה לא מספיק. על מנת לדהור על כבישי העיר עם קצת יותר סטייל, הראידמנית קיבלה שיחה ממחלקת ה-VIP של החברה, בהצעה לשדרג את הרכב המהמם גם ככה. לאחר מחשבה קצרה, ניקול הסכימה.

אממה, לא אחת כמו ראידמן תבחר רכב מתוך קטלוג כאחד האדם. המעושרת החליטה שעם כל הכבוד לקטלוג המנצנץ, היא רוצה משהו שלאחרים אין. מה זה אומר? ג'יפ דנדש, דגם 2012, בצבע ורוד בייבי, עם ריפוד לבן וגג פנורמי מזכוכית. כאילו כל זה לא די, הרכב צריך להיות היברידי לחלוטין. מסיבות אידאולוגיות כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך יראה הרכב החדש של ראידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נציג החברה נדהם והודיע שהוא חייב לבדוק עם מטה החברה בחו"ל, אם אפשרי בכלל ליצר דגם כמו זה שניקול ביקשה. במידה ויסכימו, הדגם, למקרה ותהיתם יקרא "ניקול ראידמן". על שם המעושרת הנוצצת.

ניקול, מה יש לך את?
"הצרות של מעושרות... אני פשוט רוצה רכב שאין לאף אחר על הכביש, מיוחד".

וואלה! סלבס רצתה לרכוש רכב, אבל הבינה שהכל קטן עליה, מאז היא מתניידת רק בכבאית.

ניקול ראידמן. אביב חופי
חיוך של מיליון דולר. על באמת/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully