וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייסס: פקחים בחנות של ניקול ראידמן

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

2.11.2011 / 14:58

ניקול ראידמן, כוכבת "מעושרות", התרברבה שהיא מוכרת בחנות הבגדים היוקרתית שלה מעילים מפרוות בבונים. אנשי תנו לחיות לחיות פחות התלהבו והגישו תלונה. וואלה! סלבס חיה רעה

רק לפני שבוע עמדה לה ניקול ראידמן מול המצלמות של "גיא פינס" באירוע פתיחת החנות היוקרתית שלה בכיכר המדינה, וסיפרה בגאווה שהיא תמכור מעילים מפרוות בבונים. בין הצופים של התכנית (שטרחו ופתחו עמוד פייסבוק הקורא לחרם על ראידמן), היו גם אנשי "תנו לחיות לחיות" שפחות התלהבו מהאמירה האופנתית של המעושרת, ולאחר שגילו שלראידמן אין אישור מיוחד למכירת פרוות מהסוג הזה, מיהרו להגיש תלונה במשטרה.

עדי ראייה סיפרו לוואלה! סלבס שאתמול (ד'), הגיעו מספר פקחים לחנות היוקרתית של ראידמן והחרימו משם לא פחות מארבעה מעילים על מנת לבדוק אם הפרווה אכן שייכת לקופים.

ניקול, מה שלום הבבונים?
"לא לקחו לי שום פרוות! הכל פה, הכל תקין, לקחו שערה אחת לדגימה ואפילו הצטלמו איתי לפני שהלכו".

למי שפספס: זה לא הקרייסס הראשון שנוצר בעקבות פרוות בתקופה האחרונה. רק לפני כשבועיים פורסמה תמונה של בר רפאלי כאשר היא לובשת פרווה אמיתית בקמפיין של חברת "בל אייר" הצרפתית. לאחר שלא מעט אנשים קראו לחרם על הדוגמנית, צייצה רפאלי בחשבון הטוויטר שלה התנצלות והודיעה שהוטעתה ולא ידעה כי מדובר בפרווה אמיתית.

וואלה! סלבס לובשת רק פלסטיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז זה פוקס אמיתי? רפאלי והפרווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully