וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך וליאת אשורי מדברים על הזוגיות

יוני פרוים

12.12.2011 / 15:07

ציון ברוך קיבץ אמש (א') את החברים הטובים שלו לחגוג את צאת הסרט החדש בכיכובו "סימיקו הקטן". מה שעניין את כולם היה הזוגיות החדשה שלו ומה באמת קורה שם למטה. וואלה! סלבס חושפת

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

ציון ברוך כבר עשה הכל, מערבי סטנד אפ, להנחיית תכניות, השתתפות בסדרות ועכשיו מגיע הרגע הגדול של חייו - תפקיד ראשי בסרט הקולנוע "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן".

ברוך קיבץ אמש (א') את כל החברים והחברות שלו במתחם הסינמה סיטי, להקרנת הבכורה של הסרט. באופן מפתיע, או שלא, התעסקו רוב האורחים (חוץ מבר רפאלי כמובן שאמרה שהיא מדברת רק על הסרט), בדבר הבאמת מעניין - הזוגיות החדשה של ברוך עם הסטייליסטית והחברה הטובה שלו ליאת אשורי.

הצלע השלישית של "מה קשור", אסי ישראלוף, איחל לזוג בהצלחה ואף אמר כי הוא מקווה שתהיה זו אשורי שתצליח להכניס אותו מתחת לחופה. אשורי, מצידה, אמרה: "השאלה היא אם הוא יצליח להכניס אותי מתחת לחופה", מה את אומרת. ברוך, לעומת זאת, לא הבין על מה כל המהומה וטען כי "זה עדיין חדש וטרי ואנחנו לא מדברים על זה".

נושא שיחה נוסף שהעסיק את האורחים, היה הקונוטציה של שם הסרט, ביחס לנתונים הפיזיים של ציון. מתברר שבתעשיית הבידור קיימת סוג של אגדה אורבנית לגבי גודל איבר המין של השחקן נמוך הקומה, שאם להאמין לחברו לסרט שלומי קוריאט, "מדובר במפלצת". עוד הוסיף קוריאט: "לקח לי חודש עד שיצאתי מהטראומה ועדיין יש לי פלאשבקים". גם יעל פוליאקוב אמרה כי היא חושבת שסוד הקסם של החבר הטוב שלה טמון דווקא "בג'ונג'", אשר על פי הז'רגון הקהילה הורודה, הכוונה היא לאיבר המין.

גם על וואלה! סלבס רצה אגדה אורבנית שהיא בעצם גבר. אל תאמינו.

מה קרה בין בר רפאלי לליאת אשורי?

בר רפאלי חוגגת יומולדת לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully