וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי וליאת אשורי: "לא עבר בינינו חתול שחור"

יוני פרוים

12.12.2011 / 13:46

בר רפאלי הגיעה אמש (א') לפרמיירה של הסרט "סימיקו הקטן", בכיכובו של החבר הכי טוב שלה, ציון ברוך, ונדהמה לגלות שיש שמועות על חתול שחור בינה לבין ליאת אשורי. וואלה! סלבס מיאו

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

בר רפאלי הגיעה אמש לפרגן לחבר הכי טוב שלה, ציון ברוך, בפרמיירת הסרט החדש בכיכובו "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן". רפאלי, בדרך כלל לא נוהגת להגיע לאירועים והקרנות ואם היא כבר עושה את זה, אז היא חומקת לאולם מכניסה צדדית. אממה, הפעם נעמדה הכוכבת מול המצלמות והתראיינה כאחת האדם.

כשנתבקשה לפריים משותף עם החברה החדשה של ברוך, הסטייליסטית ליאת אשורי, נעמדה הדוגמנית והתחבקה איתה משל היו החברות הכי טובות וכאילו שמעולם לא היו שמועות על חתול שחור, שלא לומר פנתר, בין השתיים. כשנשאלו השתיים לפשר השמועות לגבי טיב היחסים ביניהן, עטו הבנות מבט המום על פניהן, טענו בכל תוקף כי אין להן מושג על מה מדובר. נו שוין.

על פי מקורבים לחבורה, בין השתיים, עבר לכאורה חתול שחור, לאחר שאשורי החליפה את סטטוס הידידה של ציון בסטטוס בת הזוג. אתמול, כאמור, השתיים הכחישו בכל תוקף את הדברים והרעיפו חיבוקים ונשיקות האחת על השנייה. אשורי אף הבטיחה כי "אנחנו הולכים לקנות דירות אחד ליד השני, לגור בחמולות ולבשל על פלטות בשבת".

גם בין וואלה! סלבס ונעמי קמפבל עבר חתול שחור. אבל אז נעמי העיפה עליו טלפון והוא ברח.

צפו: בר רפאלי מככבת בתכנית ריאליטי אמריקנית

מי רוצה לראות את בר בבגדים תחתונים? כנסו כנסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully