וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי בתכנית ריאליטי אמריקאית

שירות וואלה! סלבס

6.12.2011 / 12:55

מתברר שבר רפאלי לא מרגשת רק אתכם. דוגמנית צעירה שהופתעה על ידי הסופר מודל בתכנית ריאליטי אמריקאית התרגשה בשיגעון ואפילו זכתה למחיאות כפיים. וואלה! סלבס לא צועדת בשביל אף אחד

בר רפאלי כבר רגילה שלסתות נופלות בכל פעם שהיא מופיעה באזור, אבל הצווחות של ולנטין, דוגמנית צעירה אותה הפתיעה רפאלי על סט צילומי תכנית הריאליטי החדשה "scouted" של ערוץ E! האמריקאי, ממש ריגשו אותה עד כדי מחיאת כפיים.

קברניטי התכנית, המנסים למצוא את הסופר מודל הבאה, הפתיעו את הדוגמנית הצעירה והביאו לאולפן את "הסופר מודל הישראלית" לבית רפאלי. רפאלי סיפרה לדוגמנית הצעירה בת ה-16, שהיא התחילה את הקריירה שלה כאשר היתה רק בת 15, והוסיפה, "הדבר הכי מיוחד שאת יכולה להביא לשולחן הוא – את עצמך". משפט שזכה לתשואות בקרב הנוכחים שהתעלפו על משפט החכמה, או כמו שסיכמה אחת ממנחות התכנית, "לא ברור אם ולנטין (הדוגמנית הצעירה) מעריכה את זה שבר פה, אבל אני במקומה הייתי מקשיבה לכ-ל מילה שבר מוציאה מהפה. נקודה".

עוד סיפרה הרפאלי על היוזמה החדשה שלה, "אנדי'ס", קו הלבשה תחתונה הנמכר באינטרנט, מה שגרם למנחה התכנית שוב לפרפר בהתרגשות ולהודיע שהכי חשוב לדוגמנית זה החזון, לדעת לאן היא הולכת ולתכנן את הצעד הבא. שיהיה. לאחר הצילומים ולנטין הצעירה הישירה מבט למצלמה והודיעה שממש התרגשה לפגוש את בר כי היא מהממת והורסת ולמי עוד יש הזדמנות לפגוש סופר מודל.

רפאלי, אשר רק בחודש שעבר כיכבה על במת טקס פרסי ה MTV, ואפילו העניקה פרס לליידי גאגא, הספיקה לדלג בין פריס לניו יורק ואפילו לבקר במרוקו, שם כיבדה בנוכחותה פתיחת קניון מפואר, לצידה של ג'ניפר לופז.

וואלה! סלבס ביקרה בהשקת קניון חדש באום אל פחם לצידה של מלכת דראג בשם ג'ניפר לולו. דומה.

את הקמפיין הרותח של רפאלי לחברת הלבשה תחתונה כבר ראיתם? כנסו כנסו, לא תצטערו

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully