וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי MTV אירופה: כשבר רפאלי פגשה את ליידי גאגא

שירות וואלה! סלבס

7.11.2011 / 9:50

נעמי קמפבל? קמרון דיאז? לבר רפאלי יש BFF חדשה וקוראים לה ליידי גאגא. אמש הגישה רפאלי לזמרת פרס בטקס פרסי MTV של אירופה לצידה של הדוגמנית אירינה שייק. וואלה סלבס זאפה

אתמול אחר הצהריים צייצה בר רפאלי בחשבון הטוויטר שלה את המילים "הנה זה מתחיל" וצילמה את התג עם התמונה שלה אל מאחורי הקלעים של טקס פרסי MTV, שנערך בבלפסט שבאירלנד. הציוץ הזה היווה את יריית הפתיחה של לא מעט ציוצים ותמונות שהגיעו אחריו. תחילה, הודיעה הדוגמנית למעריציה שראתה את ג'סטין ביבר וסלינה גומז מאחורי הקלעים. "הכי חמודים!" הודיעה לעוקביה הנרגשים. לאחר מכן הסבירה שדיוויד גואטה בחזרה אחרונה לפני הופעה, מה שאומר שהיא קיבלה הופעה פרטית. כמה דקות מאוחר יותר החלה לצייץ לג'סטין ביבר "נחש מי הגיעה?!" ולקינוח הזכירה לכוכב הצעיר שהרגע הוא נתן לה כיף, "למה אני לא בת 14". שיואו, את הכי כן.

בר רפאלי, אירינה שייק. GettyImages
עושות שמח. רפאלי ושייק/GettyImages

רגע לפני החלק הכי מרגש של הערב, בו עלתה לבמה יחד עם הדוגמנית אירינה שייק, שהחליפה את רפאלי על השער של מגזין ה"ספורטס אילוסטרייטד" (ואף מילה על הצמוד החמוד שלה, כריסטיאנו רונלדו) – כדי להעניק לליידי גאגא פרס, צייצה רפאלי שהגאגא בכבודה ובעצמה, יושבת ממש מאחוריה. שיואו, תנוחי.

הגאגא, שהתלהבה גם היא מיופיין של הבנות, ירדה על ברכיה וגרמה לבר שלנו להסמיק ולצחוק כאחוזת דיבוק. חמודה. בר, שכנראה התרגלה לכך שהיא מרכז תשומת הלב, שכחה לתת לגאגא את הפרס וכמעט שירדה מהבמה עמו. הליידי מצידה, שכחה שהיא ליידי והזכירה לדוגמנית שהפרס הולך הביתה איתה. בר שוב צחקקה. קטעים איתן.

ג'סטין ביבר. GettyImages
לא אבא של אף אחד. ג'סטין/GettyImages

מאחורי הקלעים, בזמן שהוא לא חילק כיפים לבר רפאלי, ג'סטין ביבר בילה את הזמן עם מנחת הערב סלינה גומז, אשר רק כמה שעות קודם לכן דווח באתרי הרכילות כי השניים נפרדו. ככל הנראה אנשיו של ביבר הצליחו לשכנע את הגומז לשדר עסקים כרגיל על מנת שלא לגרום לשמועות על כך שהזמר הצעיר הוא אבי ביתה של מעריצה העונה לשם מריה ייטר.

רוצים לראות מי המתלבשת הכי טובה של הטקס?

כל הרגעים הגדולים של הטקס

וואלה! סלבס קיבלה פעם פרס מפעל חיים מהמתנ"ס השכונתי.

סלינה גומז. GettyImages
משדרת עסקים כרגיל. סלינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully