וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון מציגה: חזייה

וואלה! סלבס

12.12.2011 / 10:17

שירי מיימון הגיעה להשק הסטודיו החדש של המאפרת והספר הצמודים שלה וגרמה לכמה פיות להישאר פתוחים כשהגיעה בחולצה שלא משאירה יד לדימיון. וואלה! סלבס הכי שקופה

שירי מימון היא ללא ספק בחורה שיודעת איך לגנוב את ההצגה, אלא שבדרך כלל היא עושה את זה על הבמה. אמש (א') היא הגיעה לפתיחת סטודיו לאיפור ושיער של שגיא דהרי וטלי פאוור ומאחר שלא הייתה במה באיזור, מימון החליטה לגנוב את ההצגה באאוטפיט הנועז שלה ולבשה חולצה שקופה שמציגה זוג עופרים שלא היו מביישים אף דוגמנית בגדי ים.

שירי מימון. אביב חופי
לא קר לך? מימון לא ביישנית/אביב חופי

מימון, שנמנית בין הלקוחות הקבועים של הצמד, הגיעה בשעות אחר הצהריים ביחד עם חברותיה מלי לוי ולירז צ'רכי בכדי להתארגן לאירוע, אך בכדי שלא יחשבו שהן פתאטיות שמגיעות ראשונות לאירוע, הן החליטו להתחבא מאחורי הקלעים ולחכות למלביש שלהן שיביא את הבגדים. אך כשהגיעו הבגדים, לוי החלה להתבלבל ומדדה ארבע אופציות שונות עד שבחרה את ההאוטפיט המושלם.

עוד הגיעו להעביר פן, להגיד מברוק ולהתפעל מהעופרים של מימון: פליטת "שלוש", קים בוסי שלא הסכימה להצטלם כי טענה שהגיעה בתפקיד כתבת של ערוץ 24, דניאלה פיק, נועה וולמן, יוליה פלוטקין, מלכת הדראג "קיי לונג" ודוגמנית העבר המושלמת מיכאלה ברקו.

וואלה! סלבס מסתובבת עם חזיה רק כשהיא רוצה להפחיד את הבן של השכנים.

שירי מימון ונינט מדברות על הסכסוך

מי הפתיע את שירי מימון?

שגיא דהרי, מלי לוי, שירי מימון, טלי פאוור, לירז צ'רכי. אביב חופי
חוגגים./אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully