וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס למפעל הפיס

דודי טל

6.12.2011 / 15:01

אחרי שעשתה אין ספור קמפיינים בארץ ובעולם, מורן אטיאס נחתה בישראל בכדי לצלם פרסומת למפעל הפיס. וואלה! סלבס מגרדת בשביל הכיף

מורן אטיאס היא אחת שראתה עולם, פגשה את המעצבים הכי גדולים, שימשה כפרזנטורית למעצבים בינלאומיים וגם גזרה כמה וכמה קמפיינים שווים בארץ הקודש, עכשיו הגיעה תורה לככב גם בקמפיין של מפעל הפיס.

אחרי פריס הילטון, דודי בלסר ודינה סנדרסון, הגיע תורה של הדוגמנית / שחקנית / מנחה לככב בפרסומת החדשה של התאגיד הגדול. שלשום נחתה אטיאס בישראל לצורך הצילומים שייערכו מחר (ד') בכיכובה.

מורן אטיאס. אביב חופי
תגרד ממכם את הנאחס. אטיאס/אביב חופי

בדומה לפרסומת עם הילטון, גם הפעם הפרטים המדויקים על יום הצילום נשמרו עד הרגע האחרון ורק היום (ג') קיבלו כלי התקשורת הזמנה לסקר את הצילומים. רגע לפני שהיא מתחילה לפזר קצת מהמזל שלה על כולכם, הגיעה הבינלאומית לשואו רום של חברת המכוניות "סמארט", על מנת לבחור לעצמה מספר פריטים מקולקציית הבכורה של חברת האופנה "forever 21" שתגיע בקרוב לישראל.

כזכור, אטיאס מנהלת את חייה על קו תל אביב - LA, ונחשבת לאחת מההצלחות הגדולות שיצאו מישראל בתחום הבידור. ברזומה שלה ניתן למצוא בין היתר גם את הסרט "שלושת הימים הבאים", לצדם של ראסל קרואו וליאם ניסן, תפקיד של סוכנת מוסד ב"ראדיקל" המשודרת בערוץ HBO, ותפקיד ראשי בסדרה האמריקאית "התרסקות", לצד דניס הופר. כאילו לא דיי בכל זאת, היא גם זכתה לכיתה על שמה בבית ספר שנבנה בהאיטי מוכת האסון, לאחר שסייעה בשיקום ההריסות שגרמה רעידת האדמה האחרונה בשנה שעברה.

רונית ארבל מסרה בשם האטיאס: "אין תגובה"

וואלה! סלבס לא מאמינה בכרטיסי גירוד. רק בכרטיסי אשראי של בני הזוג שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully