וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס סוכנת מוסד

וואלה! סלבס | צילום: יחצנים

13.9.2011 / 9:59

מורן אטיאס תגלם תפקיד של סוכנת מוסד האקרית בסדרה חדשה של HBO. אחד מראשי המוסד לשעבר התנדב לעזור להתכונן לתפקיד. וואלה! סלבס שושואיסטית

אחרי שכבשה את המסך עם תפקידים בסדרות טלוויזיה מצליחות כמו: "CSI:NY", "חוקי המשחק", "צווארון לבן", "קראש" ועוד, מורן אטיאס הצטלמה בשבוע שעבר לתפקיד הראשי בסדרת הטלויזיה "ראדיקל", שתשודר ברשת HBO הנחשבת.

בניגוד לתפקידי גופות ומחבלים, ששחקנים ישראלים אחרים מקבלים, אטיאס הצליחה לדוג לעצמה את התפקיד של "אנה", סוכנת מוסד-האקרית, סקסית ומסתורית, המנהלת חיים כפולים: בלילות היא נלחמת בפשע ובימים מנהלת חברת אינטרנט.

כדי להתכונן לתפקיד, אטיאס, המתגוררת בימים אלה בלה לה לנד, לא התבלבלה וארגנה לעצמה פגישות עם אחד מראשי המוסד לשעבר וגם עם האקר ותיק, שביקשו להישאר בעילום שם ובתמורה לימדו אותה איך עושים את זה כמו שצריך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיואו, את לגמרי יותר שווה מבריטני. אטיאס ומריאן אשר, מפיקת הקליפים של בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שבזמן הצילומים השחקנית הישראלית כל כך הצליחה להרשים את המפיקה, היוצרת והבימאית של הפרויקט, סינטיה מורט, עד שהודיעה לאטיאס כי היא דורשת שתשתתף בפרויקט נוסף עליו היא עובדת ויצטלם מסביב לעולם.

אם אתם ממש מתגעגעים למורן ולא בא לכם לחכות עד שהסדרה תעלה לאויר, אתם מוזמנים לחכות לה כאן בארץ. בעוד שבועיים הפרזנטורית הלוהטת של חברת טו-גו תגיע לארץ כדי להנחות את אירוע "לתת".

המוסד היחיד שוואלה! סלבס מכירה כולל כותנות לילה לבנות וכדורים שעושים מצברוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם את זה ראש המוסד לימד אותך? אטיאס נחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully