וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת מתאושש מהפרידה

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

1.12.2011 / 0:10

הראל סקעת היה צריך אוזן קשבת, אז הוא קרא לחבר סקסי שלו שהוא במקרה גם הבן של איריס בר און והזמין אותו לקפה, כשקלטו את הפפראצי, עברו השניים לדירה של סקעת. וואלה! סלבס בדיכי

רק אתמול וואלה! סלבס סיפרה לכם על הפרידה שוברת הלב של הראל סקעת ועידן רול והנה מתחילים השניים להתאושש. סקעת כנראה הבין שבשביל להתגבר על לב שבור, צריך למלא את הקיבה במשהו מתוק או לפחות בקפה, אז הוא הזמין את אחד החברים הטובים שלו עודד סגל, שבמקרה או לא, גם נראה שווה לכל הדעות ובעל ייחוס משפחתי - הבן של הסקסולוגית איריס בר און וישב איתו בבית הקפה השכונתי בקניון ג'י שבמתחם צמרת, שם גר הסקעתון.

הראל סקעת. ניר פקין
לה לה לה, לא מכירים, מי זה שהולך אחרי?/ניר פקין

השניים שישבו ולרלרו על הא דא ועידן רול אחד, לא אהבו את העובדה שצלם הפפראצי מפליש עליהם עם המצלמה שלו והחליטו להעביר את השיחה האינטימית שלהם לתוך בית הקפה (מישהו צריך להגיד לו שצלמים לא מצותתים, הם רק מצלמים), לאחר שראו כי הפפראצי לא מתכוון לעזוב כל כך מהר, החליטו השניים לפנות את בית הקפה תוך שהם מקפידים לעשות זאת בנפרד.

הראל סקעת. ניר פקין
הוא נראה עסוק, אבל אולי יבוא מאוחר יותר אלי הביתה/ניר פקין

סקעת, שיצא ראשון, פנה אל עבר בניין היוקרה בו הוא גר ואילו הבחור השני שהיה עימו התמהמה מעט, אך לאחר מספר דקות פנה גם הוא אל עבר הבניין ונכנס ללובי, שם חיכה לו הזמר שבור הלב.

וואלה! סלבס תמיד אומרת: מה שלא עושים השוקולד והגלידה, עושים החברים הבלונדינים המנחמים.

כנסו לראות את הפופיק של הראל סקעת

הראל סקעת. ניר פקין
עידן מי? תזכירו לי?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully