וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי ג'יפה

שירותך וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

24.11.2011 / 1:20

בזמן שהורים נלהבים אוספים פיסות שיער ושיניים של ילדיהם, אנג'לינה ג'ולי שוב לוקחת את הטרפת שלה צעד אחד קדימה ואוגרת את הפלסטרים המשומשים של ששת ילדיה. וואלה! סלבס בעע

לא פעם טענו אסיסטנטים של הזוג, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט כי ג'ולי היא בעצם מטורללת, אך אסיסטנט ממורמר שהפסיק את עבודתו עם הזוג, סיפר ל"סאן" שג'ולי הפסיכוטית אוגרת בצנצנות ריבה פלסטרים ישנים ומשומשים של ילדיה. היש יותר דוחה מזה?

עוד מוסיף האסיסטנט כי השחקנית לא ממש מודעת למצבה הנפשי הרעוע ומסתובבת בעולם בתחושה שהיא אמנותית ומיוחדת. "היא חושבת שהיא ארטיסטית", הסביר העוזר לשעבר והוסיף, "אבל היא לא מבינה שאנשים מסתכלים עליה כעל משוגעת". הפלסטרים המטונפים של בעלה החתיך, בראד פיט, למקרה ותהיתם, הולכים ישירות לזבל.

אנג'לינה ג'ולי בבכורת הסרט 'סולט' בלונדון לובשת שמלת אמנדה ווייקלי, אוגוסט 2010. Dave Hogan, GettyImages
ביום היא סתם מהממת./GettyImages, Dave Hogan

זו לא הפעם הראשונה שג'ולי מוכיחה שהיא צעד אחד לפני כולם בכל מה שנוגע לחיבה עזה לנוזלי גוף, כאשר השחקנית היתה נשואה לשחקן בילי בוב ת'ורנטון, הופתע העולם לגלות שג'ולי מסתובבת עם בקבוקון קטן מלא בדמו של בעלה. שמע ישראל.

אם איכשהו פספסתם את ההוכחה האחרונה לשגעת של ג'ולי, קבלו תזכורת: לפני מספר ימים, הצהובון האמריקאי "אין טאץ'", פרסם שבאחד מהתקפי הזעם והקנאה של ג'ולי, השחקנית החטיפה לבעלה סטירה.

רוצים לדעת למה אנג'לינה הרביצה לבראד?

וואלה! סלבס שמרה פעם בקבוק מלא בשעווה מהאוזניים של האקס שלה. גם היא חשה ארטיסטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully