וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי הרביצה לבראד פיט

שירות וואלה! סלבס

20.11.2011 / 13:01

אנג'לינה ג'ולי אולי האשה הכי יפה שיש, אבל מתברר שביטחון עצמי זה לא הצד החזק שלה. לאחר שתפסה את בראד פיט מרייר על תמונות של קולגה מעורטלת, החטיפה לו סטירה. וואלה! סלבס משיגנע

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי אולי נראים לכם כמו הזוג הכי מושלם על שביל החלב, אבל מתברר שמתחת לפני השטח יש הרבה יותר קרייזינס ממה שאפשר לדמיין. מגזין הרכילות האמריקאי "אין טאץ'" מדווח על אינסידנט מביך במיוחד שהתרחש בין כתלי הבית של בראד ואנג'י באירופה. הוריו ואחיו של פיט הגיעו לבקר את המשפחה בהונגריה, וניצלו את היום היפה על מנת לשחק בכדור בחוץ עם הילדים, בזמן שבראד העדיף להישאר בתוך הבית. מקורבים סיפרו לצהובון שאנג'לינה נכנסה לבית כדי לשתות ותפסה את בראד בוהה בתמונות חשופות במיוחד של קטיה בוקור, המשחקת לצידו בסרט הזומבים החדש והמוזר שלו.

מקורבים לשניים מספרים שאנג'לינה איבדה את זה באותו הרגע. למרות שהיא ידועה כבעלת מזג חם ואלימה לעיתים, התקף השגעת שחטפה כאשר תפסה את בעלה מרייר על תמונותיה של שחקנית דמיקולו - שכיכבה בסרט "הזונות של ישו" ועכשיו שמה עין על פיט - היה יותר מדי בשבילה. "הוא אפילו לא הספיק להסביר והיא כבר התפרצה עליו ונתנה לו סטירה מצלצלת", סיפר לצהובון מקורב לשניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שג'ולי מאבדת שליטה, מדווח המגזין, יש לשחקנית היסטוריה עשירה בקנאה יוקדת והתקפי עצבים על נשים יפות שמקיפות את בעלה, בין אם מדובר בשחקניות, ניצבות ואפילו מלצריות. "היא פוחדת שקטיה תגנוב אותו, היא נראית לה אחת שתשכב עם גבר נשוי", מספר מקור. הפחד של אנג'לינה קצת אירוני היות והיא היתה פעם במקומה של קטיה וגנבה את בראד לג'ניפר אניסטון. "זו בדיוק הבעיה", מסביר מקור את ההיסטריה של אנג'לינה, "מאז שהיא עשתה את זה, היא לא מצליחה לסמוך על בעלה".

למי שהספיק לשכוח, במגזין "אין טאץ'" שמחים להזכיר על התקף החרדה האחרון של ג'ולי בדמותה של מלי לוי, פלאס תמונה שלה. למקרה וגם ג'ולי שכחה. 'היא הטיפוס שלו', מודיעה הכותרת שמעל התמונה, " נוכחותה של מלוי לוי, הכפילה הישראלית של אנג'לינה, איימה על ג'ולי", מספר מקור.

וואלה! סלבס מעדיפה להיות האשה האחרת. רק ככה מקבלים מעיל מפרוות בבון בימנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully