וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס תורמת לפלסטינאים

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

23.11.2011 / 11:08

קייט מוס תרמה 20 אלף לירות שטרלינג כדי לשיר עם בוי ג'ורג' קלאסיקה מהאייטיז באירוע איסוף תרומות למען ילדים פלסטינאים. וואלה! סלבס פילנטרופית

משהו טוב עובר על קייט מוס: מתברר שאחרי שנים ארוכות של סמים, אלכוהול ורזון חולני, מוס מתחילה לשוב אל דעתה ולבזבז את הכסף על מטרות שלא כוללות שופינג מכל סוג שהוא. אמש (ג') הגיעה מוס לאירוע איסוף תרומות למען ילדים במחנות פליטים פלסטינאים והחליטה לתרום 20 אלף פאונד.

באומנותי: הופעות של אמנים כאלה ואחרים תמורת מזומנים. מוס שמרה על הארנק שלה טוב-טוב בתוך התיק, עד שעלה הכרוז לבמה והכריז כי בוי ג'ורג' לא יעלה לשיר עד שהסכום הנכון ייזרק לאוויר. מספרים החלו לרחף בחלל החדר עד שהגיע תורה של מוס, וזו הרימה את הרף למחוז 20 אלף הפאונד (עניין של 116,878 שקלים), תמורת הזכות לשמוע את הג'ורג' מרנן לכבודה את שירו, האהוב עליה במיוחד, "do you really want to hurt me".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוסיפי עוד שנקל והוא גם יוריד לך לק באוזן. מוס מתפרעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן שאף אחד אחר לא העז להתחרות עם הסכום המוגזם, ומוס מצאה את עצמה שרה לה עם אליל האייטיז המהולל. "אם היה צריך", הודיע מקורב לדוגמנית הצמרת והוסיף, "היא היתה מעלה את הרף, ומשלמת אפילו יותר תמורת התענוג". לא ממש ברור אם מוס אוהבת ילדים, סתם פרו פלסטינאית או אחת המעריצות הכי גדולות של בוי ג'ורג'.

למי שכבר הספיק לשכוח: חודש אחרי שקייט מוס אמרה איי דו לגיטריסט להקת "דה קילז", ביולי האחרון, נחת בארץ בוי ג'ורג' להופעה חגיגית בגני התערוכה, עם המפיק המוסיקלי המוכשר, מארק רונסון. הוא לא הלך לבקר בשום מחנה פליטים.

וואלה! סלבס מוכנה לשלם עשרים אלף פאונד כדי שבוי ג'ורג' לא יתקרב אליה.

כמה אתם הייתם משלמים בשביל לשמוע את השיר? בואו לדבר על זה בפייסבוק

רוצים לזכות בכרטיסים לסרט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully