וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרים בוי ג'ורג' ומארק רונסון בישראל

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

25.8.2011 / 1:01

שנה בדיוק אחרי הקוויקי שלו בישראל, נחת הלילה (רביעי) סנסציית האייטיז בוי ג'ורג', ביחד עם מפיק העל מארק רונסון, לכבוד ההופעה שלהם היום בתל אביב. וואלה! סלבס גרופית

התגעגעתם לבוי ג'ורג'? שנה בדיוק אחרי הביקור האחרון שלו בארץ (במהלכו תקלט במסיבת גייז המונית באזור השרון), נחת פה שוב הלילה (ד') אייקון האייטיז, והפעם כדי להתארח בהופעתו של מי שהמציא את איימי ווינהאוס ואדל, המפיק המוכשר, מארק רונסון, שאף חלק עימו טיסה. השניים יופיעו הערב במסיבה בחסות "XL nightlife festival", בגני התערוכה בתל אביב.

בוי ג'ורג'. שוקה כהן
הלו איזראל. בוי ג'ורג'/שוקה כהן

טיסתו של ג'ורג' נחתה סמוך לחצות הלילה, אבל כוכב הפופ החליט לוותר על סיבוב ב'אוויטה' וביקש שייקחו אותו היישר למלון כדי שישלים כמה שעות שינה. חבל רק שבשביל חווית מידל איסט מלאה, עיכבו אותו בשדה התעופה בגלל חפץ חשוד. ולא, זאת לא הייתה מזוודת האיפור שלו. כשהגיע למלון ניסו העובדים למנוע מצלמי הפפראצי במקום לצלם את האורחים המיוחסים, אבל הם דווקא לא הראו סימני התנגדות לתקשורת ונעמדו להצטלם כמו סטארים אמיתי.

מארק רונסון. שוקה כהן
החתיך באדם. מארק רונסון/שוקה כהן

היום (חמישי) בערב יעלו השניים להופיע בגני התערוכה, אחרי ששיתפו פעולה בלהיט "Somebody to love me". ג'ורג', ששמו האמיתי הוא ג'ורג' אודווד, זכור מפרשיות הפלילים בהן הסתבך בשנים האחרונות, במהלכן נשלח גם לארבעה חודשי מאסר ולא מעט עבודות שירות משפילות בגין תקיפת זונה ממין זכר בביתו.

וואלה! סלבס תוקפת רק את מי שעוקף אותה בתור לביקורת דרכונים.

מארק רונסון בישראל - ספיישל בוואלה! Music

בוי ג'ורג'. שוקה כהן
אז נתראה היום בערב/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully