וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוי ג'ורג' לכלא

עינב שיף

17.1.2009 / 7:20

הזמר, שנאשם בתקיפת זונה ממין זכר בביתו, נשלח ל - 15 חודשי מאסר בפועל. "מנעת מאדם את חירותו וכבודו כאדם", כתב השופט בפסק הדין

בוי ג'ורג' הולך לכלא. כוכב הפופ האנגלי נידון היום ל – 15 חודשי מאסר בפועל, לאחר שהורשע ב"כליאת אדם לשווא לצורך שירותי ליווי". ג'ורג' נאשם כי כלא אדם, אזק אותו ואף הכה אותו בכלי מתכתי. "התקפתו של הנאשם הייתה כה רצינית, שרק מאסר מיידי היה עושה עמה צדק", כתב השופט בפסק הדין. "לפי השקפתי, "לא יכול להיות ספק שהתקיפה המתוכננת מראש, מרשעת ומשפילה היממה, השפילה והיתה לטראומה עבור הקורבן. מנעת ממנו את חירותו ואת כבודו כאדם".

ג'ורג' הורשע בדצמבר, לאחר שהשופט מצא אותו אשם בתקרית שהתרחשה בשנת 2007. אז, כפת ג'ורג' נער ליווי נורווגי בשם אודון קרלסן, החזיקו בביתו כשעה כשהוא תוקף אותו שוב ושוב. להגנתו טען ג'ורג' כי התמכרותו לסמים השפיעה על התנהגותו וכי האמין כי קרלסן ניסה לגנוב תמונות ממחשבו האישי. השופט כאמור, לא השתכנע ושלח את כוכב הפופ למאסר.

ג'ורג', ששמו האמיתי הוא ג'ורג' אודווד, היה לכוכב פופ ענק בתחילת שנות ה -80 באנגליה, יחד עם להקתו "Culture Club". הלהקה ניפקה מספר להיטים רב שהשתרש גם בישראל, ביניהם "Do You Really Want To Hurt Me" ו - "Karma Chameleon". בשנים האחרונות הסתבך ג'ורג', שמאז הפך לדי ג'יי, במספר פרשיות, ביניהן אחזקת קוקאין, התמכרות לסמים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בוי ג'ורג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully