וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אשטון קוצ'ר מנשק גבר

שירות וואלה! סלבס

26.10.2011 / 16:55

לצערם הרב של לא מעט גאים ברחבי העולם, הנשיקה הלוהטת של אשטון קוצ'ר והקולגה שלו ל"שני גברים וחצי" היתה מתוסרטת לחלוטית. עכשיו נראה מה דמי תגיד על זה. וואלה! סלבס נשיקה במצח

הזוגיות של אשטון קוצ'ר ודמי מור לא ממש פורחת בימים אלו, אך מתברר שלפחות על המרקע, קוצ'ר מצליח לנהל זוגיות דיי בריאה עם שותפו לסדרה הקורעת "שני גברים וחצי", ג'ון קרייר. בפרק של הקומדיה, ששודר אמש בארה"ב, קוצ'ר וקרייר מגיעים לבר ומתחילים עם שתי בחורות, אך מהר מאד התברר כי מדובר בזוג לסביות. כדי לצמצם את הבושה, קוצ'ר מחליט לספר לשתיים שגם הוא ושותפו הם זוג גאה במיוחד, ובשביל להוכיח את היותם ורודים בנפש, קוצ'ר מדביק לקרייר נשיקה רטובה ומעוררת התרגשות לקול צחוק הקהל שבאולפן. רוצים לראות? הריצו לשניה ה-30.

לצערו הרב של אשטון, אף אחד לא צחק לפני מספר שבועות, כאשר פורסם כי השחקן בגד בדמי ונישק נערה מופקרת בתחילת שנות העשרים לחייה. השניים בילו באיזו מסיבה וסיימו יחדיו את הלילה בג'קוזי של קוצ'ר. מאז שמור גילתה על הרומן, השניים ניסו להתפייס, בין היתר בקאמפינג משותף, ונכון לזמן כתיבת שורות אלו עדיין לא ברור אם מור בעטה את ישבנו של הקוצ'ר אל מחוץ לחייה או שטרם.

וואלה! סלבס הזורמת, ניסתה פעם שני גברים וחצי, רק טראומה יצאה לה מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully