וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולו: שירי מימון התחתנה

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

25.10.2011 / 20:21

מזל טוב: הזמרת שירי מימון סוגרת את עונת החתונות ואמרה הערב 'איי דו' לבן זוגה יוני רג'ואן. באומנותי: הופעות של הראל סקעת ומשה פרץ. וואלה! סלבס בואי כלה

קולולו: אחרי ארבע שנים של זוגיות צמודה, מיסדו הערב שירי מימון ויוני רג'ואן את הקשר מול מאות אורחים. הלוקיישן הנבחר היה אולם האירועים 'לוקא' בקיבוץ משמר השרון. הכי פסטורלי.

החתונה של שירי מימון - בואו לראות את כל האורחים

את הזוג הכניס לחופה הזמר והחבר הקרוב של שירי, הראל סקעת, שביצע לכבודה שיר של עמיר בניון שהכלה ביקשה במיוחד. אגב, שירי ויוני הם לא הזוג הראשון שנכנס לחופה לצליליו של הראל סקעת: גם מאיה בוסקילה השתמשה בשירותיו של הזמר, ששר את השיר "נשבע" בחתונה שלה. בהמשך הערב, זכו האורחים לשטוף את עיניהם גם בהופעה של משה פרץ הסקסואלי.

שירי מימון, יוני רג'ואן. אביב חופי
בעושר ובאושר. שירי ויוני/אביב חופי

פלאשבק: יוני ושירי יוצאים כבר ארבע שנים. בחודש מאי, כששירי חגגה יום הולדת 30 הזמין אותה רג'ואן (32) לבילוי לילי במצפה הכוכבים ברמת גן, ושם, מתחת לאור הירח, שלף את הטבעת ואת השאלה המרגשת. בשבוע שעבר חגגה שירי מסיבת רווקות עם עוד עשר חברות שכללה: ארוחת שף, מסאז'ים ופיזוזים.

החתונה של שירי היא האחרונה בשרשרת חתונות מתוקשרות שהיו הקיץ. מימון מצטרפת לטאלנטיות אחרות שהפכו לכלות השנה כמו מאיה בוסקילה, אפרת אברמוב, מרינה קבישר, יובל שרף וכמובן יונית לוי.

וואלה! סלבס אף פעם לא כלה, אבל לנצח שושבינה.

שירי מימון, יוני רג'ואן. אביב חופי
מזל טוב, ומיליון ילדים/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully