וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה הכפולה של שירי מימון

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

4.10.2011 / 14:14

זה לגמרי החודש של שירי מימון: רגע אחרי שקיבלה אלבום זהב, קבלו את כל הפרטים על מסיבת הרווקות של הזמרת הכי דיווה שיש לנו. וואלה! סלבס עושה עם השיער

בעוד כשלושה שבועות, ב-25 לאוקוטבר, תעלה לה שירי מימון על שמלת כלה, תשגר את עצמה אל גן האירועים "לוקא" ותחליף טבעות עם יוני רג'ואן שלה אל מול עיניהם של מאות מוזמנים ומשה פרץ אחד שיעמוד על הבמה. אבל רגע לפני שהיא יורדת מהמדפים לתמיד (היי, אנחנו אופטימיים!), המימון השובבה הזמינה כמה חברות למסיבת רווקות איכותית ומפנקת.

אז נכון, שוטר/כבאי שיעניק לאפ-דאנס ככל הנראה לא יהיה שם, גם סקסולוגית ומתנות סקסיות ורוטטות לא יהיו בנמצא, אבל היי, מי צריך רוקט פוקט כשאפשר לרייר על מטעמים של שף פרטי שהוזמן לאיוונט, לגמוע כל דבר נזיל הישר מהבר הפתוח שיוצב במקום, לפזז מול עמדת הדי.ג'יי עם עשר חברות בלבד ולהתמסר לחלוטין על מיטת המסג'ים. אה כן, אם טרם קיבלתם הזמנה, אולי כדאי שתדעו שהאיוונט יתקיים שבוע לפני החתונה, בגן אירועים בדרום תל אביב. שלא תגידו שלא ידעתם.

עוד סיבה למסיבה: בתחילת השבוע חגגו הדיווה ושותפה להופעות, שמעון בוסקילה את קבלת אלבום זהב לתקליט "המופע המשותף" והמקסים שלהם באירוע חגיגי שהתקיים במלון לאונרדו בתל אביב.

וואלה! סלבס לובשת לבן רק בחושך מוחלט, כי שחור זה מזה מרזה.

שמעון בוסקילה, שירי מימון, יוני רג'ואן. אביב חופי
וואלה! סלבס עדיין מחכה להזמנה. שמעון, יוני ושירי חוגגים/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully