וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: "גאה להיות ישראלית"

וואלה! סלבס

18.10.2011 / 11:42

חזרתו הבייתה של החייל החטוף גלעד שליט לא השאירה אף עין יבשה, והסלבס רצו לצייץ על זה ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס מתרגשת

חזרתו של החייל החטוף גלעד שליט לישראל, אחרי חמש שנים בשבי, לא משאירה גם את הסלבס אדישים. את הסטטוסים הרגילים על הא ועל דא, החליפו היום לא מעט סטטוסים נרגשים.

מי שנתנה את האות לתחילת החגיגה בטוויטר היא לא אחרת מבר רפאלי, שהודיעה עוד אתמול, כי היא מקווה שהתקשורת תניח לגלעד שליט לחזור ולהתאקלם בביתו, בלי לסקר אותו יותר מדי. אסי עזר המשיך את המגמה כשכתב אתמול בלילה: "מתכוון מחר לשמוע שגלעד חזר וזהו. לא יושב צמוד למסך, לא מצטרף לקרנבל התקשורתי". לפני שעה קלה, העלתה בר תמונה של גלעד שליט וכתבה: "גלעד שליט בבית אחרי חמש וחצי שנים! זה יום היסטורי, אני גאה היום להיות ישראלית".

בבוקר, שיתפו הסלבס את העוקבים שלהם בתחושותיהם לנוכח המאורע. השחקנית טלי אורן צייצה: "הלב דופק, הבטן מתהפכת, הדמעות ממש בקצה. אם אני ככה כרגע, אז מה עובר על נועם ואביבה?". שלום מיכאלשווילי כתב: "אחד הימים הכי מאושרים בחיים שלי... ברוך הבא", וגם בקי גריפין בירכה: "ברוך הבא ילד" (באנגלית). נועה תשבי הקלידה גם היא מן הניכר: "בנשימה עצורה. הוא חוזר הביתה".

בין המתרגשים, היו גם כמה סלבס כעוסים, בעיקר בעקבות
הראיון המביך של גלעד שליט בטלויזיה המצרית. גורי אלפי כתב: "מי שידע ואישר את הראיון הזה צריך לתת את הדין". נוי אלוש צייץ: "אפשר לסכם: בת זונה", ודרור נובלמן תהה: "הראיון עם המלצרית היה ניסיון ציני ומגעיל לגזור רייטינג על הגב של גלעד. מזל שבצד הישראלי אף אחד לא יעז לעשות עוד דברים כאלה".

בגזרת המתרגשות - אלין לוי שיתפה: "אלוהים ישמור, איזה אושר וכמה רגשות בבת אחת". מיכל אמדורסקי צייצה: "דמעות. ברוך שובך". עמיר גולדברג בירך את כל המשפחה: "לאבא נועם, לאמא אביבה, לאח יואל ולחייל החטוף גלעד שליט ממני אליכם ברכת שמע ישראל ה' אלוהינו". הקולגה שלו לבית ה"האח הגדול", דנה רון הקלידה: "לא זוכרת מתי בכיתי מרוב אושר, גלעד שליט בריא ושלם ובדרכו לישראל". עוד פליט "האח", עתי שולברג שיתף את העוקבים בחששות שלו: "בהחלט רגעים שהייתי פאסימי לחלוטין שייקרו אי פעם... ברוך הבא ילד, מקווה שיניחו לך לנפשך". קארין כהן כתבה סטטוס קצר ולענין: "גלעד שליט חופשי :))))", ונדב אבקסיס קלע עם הפאנץ': "מת להיות עם גלעד בפעם הראשונה בארומה, כשהוא מזמין קפה ומאפה והרוסייה שואלת אותו: מה השם?".

מה אתם מאחלים לגלעד שליט? בואו לדבר על זה בפייסבוק שלנו

וואלה! סלבס וולקאם בק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully