וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי נגד סיקור תקשורתי של חזרת גלעד שליט

וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

17.10.2011 / 14:45

בר רפאלי, שרגילה למעקב צמוד של התקשורת, ביקשה בטוויטר שלה "קצת נשמה בבקשה" וקראה לכלי התקשורת לא לסקר את חזרתו של גלעד שליט הביתה. וואלה! סלבס דום שתיקה

הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי כבר רגילה לליווי צמוד של כתבי רכילות, צלמי פפראצי והמוני סקרנים, ויודעת היטב, עד כמה נוכחותם עשויה להיות מורכבת. היום צייצה בר בחשבון הטוויטר שלה סטטוס המתייחס לחזרתו המתוכננת של גלעד שליט מהשבי: "מחר כשגלעד חוזר הביתה, אני אהיה על מטוס. מקווה שלא אפספס סיקור תקשורתי - מכיוון שלא יהיה סיקור תקשורתי! קצת נשמה בבקשה. לא הכל זה רייטינג".

מסכימים עם בר? בואו לדבר על זה בפייסבוק

בר רפאלי. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
לא הכל רייטינג? בר רפאלי/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

חלק מעוקביה לא הסכימו עם הבקשה ודיון ער נפתח בנושא. אחד מהם כתב שהיה רוצה לראות את גלעד שליט חוזר הביתה כדי לשמוח בשמחתו ובשמחת המשפחה, רפאלי ענתה לו בנחרצות: "זה אגואיסטי לחשוב ככה. יש ילד שלא ראה אור יום כבר שנים. לא צריך ללמוד פסיכולוגיה בשביל להבין שמצלמות מול הפנים מיד עם חזרתו זה רע".

אגב, בר היא לא היחידה שמתחבטת בסוגיית הסיקור התקשורתי: בעוד גופי התקשורת מתלבטים אם לחתום או לא על אמנה שהוציאו דובר צה"ל ואגודת העיתונאים בה הם מבקשים להימנע מסיקור של משפחת שליט, גיבש גם ה-BFF שלה, אסי עזר, עמדה נחרצת בעניין. עזר צייץ: "תעשו טובה, תניחו עכשיו למשפחת שליט. הם צריכים שכולנו ניקח עכשיו צעד אחורה וניתן להם לנשום. אל תסעו לבקר אותם. גם אם אתם ממש רוצים".

וואלה! סלבס אף פעם לא מתנגדת לצילום.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully