וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אוחובסקי עורך: יאיר וליהיא לפיד נתקעים בלי מונית

גל אוחובסקי | צילום: ניר פקין

15.10.2011 / 16:50

גל אוחובסקי בחר בפפראצי של יאיר וליהיא לפיד מנסים לתפוס מונית, לאחר ארוחת ערב עם החבר יאיר ניצני. הוא לא ממש רצה ללכלך על החברים מהברנז'ה, אז הוא השאיר לנו את העבודה השחורה

יש הרבה דרכים להקטין את החיכוך עם גדוד צלמי הפפרצי שהפכו בשנים האחרונות למלווים של כל אדם מוכר. בואו נאמר זאת כך: אדם לא יכול לשבת בצהרים על המדרכה בבראסרי, ולטעון שהוא לא אוהב צלמים. זה כמובן קצת יותר מסובך אם אתה גר באזור רוטשילד וחוצה בצהרים את השדרה. מצד שני, אתה הולך בשדרה, מצלמים אותך? מה כבר קרה? יאללה שיצלמו. אבל יש גם מקרים שבהם העסק כולו נופל עליך ולא מתאים. למשל כמו בתמונות האלה שבהן נראים יאיר לפיד וחבריו יוצאים ממסעדת "סטפן בראון" ומחכים למונית.

הצרה עם צלמי הפפראצי היא שאין דרך להתמודד איתם, אלא בנונשלנטיות. כלומר להמשיך להתנהג כאילו כלום לא קרה. הבעיה היא שזה לפעמים מפתיע, ולא בא לך, ואז אתה מעוות את הפנים לרגע ומיד כל העסק הופך לסיוט. הרי לא שאכפת ליאיר או ליהיא לפיד שמישהו צילם אותם. גם פרסום התמונה לא יגרום אצלם לשום התרגשות כזו או אחרת. אבל ברגע עצמו, כשהם יצאו מהמסעדה, הם איבדו לרגע אחד את קור הרוח. התוצאה: בוואלה! סלבס כבר חוגגים.

הדרך הנכונה לפגוש פפרצי היא לזקוף גו, לחייך ולהמשיך כאילו כלום. כל השאר מצטלם לרעתך. יאיר לפיד למשל נוטה להתכופף, כאילו כדי לברוח, מה שהופך תמונות פפרצי שלו למאוד לא סקסיות. והנה יאיר ניצני עושה פרצוף. והפרצוף הזה יונצח. אבל את מירב האש תקבל ליהיא לפיד. היא אישה גבוהה ויפה, שעומדת לעצור מונית. עד כאן הכל בסדר. הבעיה היא שהסנדלים השחורים שלה מצטלמות לא סקסי. על הפשע הזה היא תשלם בהערות מרושעות של "גדודי אזדין אל השיק והשוק", שרובם אגב, בואו נודה באמת, לא מבינים דבר וחצי דבר באופנה, ובדרך כלל גם יש להם טעם בינוני. אבל הנעל של ליהיא לפיד על הכביש, מזווית הצילום הזאת, נראית קצת תנכית מידי וזה לא יסלח. כדי להדגים, השארתי בידי וואלה! סלבס את חופש הביטוי להוסיף כאן כיתובי תמונה כרצונה. בבקשה!

טור העורך של גל אוחובסקי: למה הסכמתי לערוך את וואלה! סלבס?

מדריך אוחובסקי לאירועי הביצה

הפרשנות לצילומי הפפראצי של יאיר וליהיא לפיד היא חלק מפרויקט "אצלנו בסוכה – אורחים עורכים את וואלה!'". במסגרתו, הערוצים המרכזיים של וואלה! נערכים על ידי הכישרונות הגדולים בתחום. כל אחד מהם קיבל הזדמנות ליום אחד לעבור אל אחורי הקלעים של העיתונות הישראלית ולהעביר לקהל פיסה מהעולם כפי שהוא רואה אותו, עם כל הסודות, הידע והניסיון. בכיסא העורך של וואלה! סלבס התיישב גל אוחובסקי, ואליו מצטרפים אריק זאבי בוואלה! ספורט, גורי אלפי בוואלה! תרבות, מיקי בוגנים בוואלה! אופנה ותירס סקסואל בוואלה! ZONE.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיט, הפפראצי פה. לפיד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, אני אעשה מה שאוחובסקי לא עושה- אני אתחבא./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב אוחובסקי צודק, זה ממש מיותר להתחבא./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה מי זה אוחובסקי? עוד שופט במיל'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן תראה לו ניצני, הקרחת שלך יותר בוהקת./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה מה יש לך להגיד על זה גל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully