וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביהו שבת וג'ולייטה שוב ביחד

וואלה! סלבס | צילום: שי בכר, יחצנים

11.10.2011 / 10:45

אחרי הרומן שלא התממש בתוכנית "חי בלה לה לנד", אביהו שבת וג'ולייטה מעבירים את הרגשות לאולפן ההקלטות ורוקחים דואט חדש. וואלה! סלבס מאוהבת

זה היה רק עניין של זמן: אביהו שבת וג'ולייטה, שהמתח ביניהם התניע לא מעט פרקים של תוכנית הקאלט "חי בלה לה לנד", החליטו להכניס את הכימיה ביניהם אל תוך אולפן ההקלטות. השניים עובדים כעת על דואט חדש בשם "לא יודע/ת כלום על אהבה", שישוחרר לרדיו בתחילת נובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקסיים. ג'ולייטה ואביהו שבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שלא מכיר את הנפשות הפועלות, נזכיר שג'ולייטה ואביהו הכירו בתוכנית הקאלט של yes, "חי בלה לה לנד". בשלב מסוים ג'ולייטה פיתחה רגשות כלפי הזמר הסקסואלי, אבל הוא דחה אותה, ברגע שייזכר כאחד הדייטים המביכים ביותר בתולדות הטלויזיה. אחרי שהפרק שודר, אביהו ספג לא מעט אש ממעריציה של ג'ולייטה, מה שהביא אותו לפרסם מכתב התנצלות בפייסבוק, בו הוא הבהיר שמעולם לא הייתה לו כוונה לפגוע באף אחד ("אני אוהב את ג'ולייטה אהבה ענקית, אבל לא אהבה מהסוג הרומנטי"). דרך אגב, כבר במשך חצי שנה הוא אוחז חברה בלונדינית אחרת, העונה לשם מיכל, אז לא, אין סיכוי לאיחוד.

בואו לראות את אביהו וג'ולייטה מתכסחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עופר מנחם ,מנהל יחסי הציבור מסר בתגובה: "אני מאשר כי אתמול נכנסו אביהו שבת וגו'לייטה לאולפן ההקלטות והחלו בעבודה על דואט חדש 'לא יודע/ת כלום על אהבה'. בימים אלא אנו מתחילים בעבודה גם על הקליפ המשותף ועובדים על תסריט. אני שמח שהדואט מעורר עניין רב, אין לי ספק שהשילוב הקולי והכימיה הנהדרת בין השניים יוליד שיר מצוין".

וואלה! סלבס יולדת רק דברים מצויינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully