וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביהו שבת כותב מכתב פתוח לג'ולייטה

וואלה! סלבס | צילום: שלומי גבאי

7.8.2011 / 12:55

אביהו שבת שירבט בדף הפייסבוק שלו מכתב פתוח למעריצים - ובעיקר לג'ולייטה: "אני לא אוהב אותה אהבה רומנטית, וזה בסדר". וואלה! סלבס עדיין מקווה

הבוקר העלה אביהו שבת פוסט בדף הפייסבוק שלו, שמתייחס בעיקר לשבוע הסוער שעבר על משתתפי "חי בלה לה לנד", וגם לכתבה שפורסמה עליו במוסף "7 לילות" ביום שישי. שבת התייחס במיוחד לפרק שבו יצא עם ג'ולייטה לדייט (שתנו לנו לחסוך לכם, היה מביך במיוחד), ולראיון - בו סיפר על היחסים עם ג'ולייטה בפרט, ועם כל המין הנשי בכלל. היום כאמור, החליט שבת שהוא צריך להגיב לדברים ששודרו ונכתבו אודותיו, וכתב מכתב פתוח ואישי למדי.

אביהו שבת, ג'ולייטה, אלון דה לוקו, זהבה בן. שוקה כהן
אז הדייט לא הצליח. אביהו וג'ולייטה, עם משתתפי "חי בלה לה לנד", אלון דה לוקו וזהבה בן/שוקה כהן

תחת הכותרת "כמה מילים ממני אליכם" כתב אביהו: "זכיתי לקחת חלק בהפקה המושקעת "חי בלה לה לנד", ראיתי בתוכנית הזו את האפשרות שלי לתת לצופים הזדמנות להכיר אותי ואת פועלי המוזיקלי קצת יותר מקרוב. בימים האחרונים, בעקבות הפרק ששודר ביום רביעי (פרק 29), וכתבת השער ב- 7 לילות בשישי האחרון, אני מרגיש שתשומת הלב הלכה למקום הלא נכון. אז קודם כל - לא אכחיש, אני בחור צעיר שאוהב לצאת ולבלות ולהכיר בחורות וכך עשיתי עוד הרבה לפני שהתפרסמתי ואני לא רואה בזה כל פסול". (הערה מוואלה! סלבס : הבחור יודע על מה הוא מדבר. זוכרים את מיכל אמדורסקי?)

אביהו שבת והחברה מיכל. אביב חופי
מה מיכל אומרת על זה? אביהו והגירלפרינד הנוכחית/אביב חופי

"בעניין ג'ולייטה- אנחנו חברים טובים ואני אוהב אותה אהבה ענקית , אבל לא אהבה מהסוג הרומנטי, וגם בזה אין פסול. אלו הם חיי האישיים והבחירות האלו הן הבחירות שלי בלבד. כל מי שמכיר אותי קצת מקרוב יודע כמה אני נוטה להשתמש בציניות ובהומור בחיי ולא לוקח את עצמי כל כך ברצינות. אני בטוח שבשנת 2011 אחרי אינספור תוכניות ריאליטי כולנו מבינים שלא הכל נראה לעין, והרבה נותר על רצפת חדר העריכה. זו טלויזיה, וזה משהו שהשלמתי איתו ועם ההחלטה להכנס להפקת "חי בלה לה לנד", ולכן אני לא מפנה טענות לאף אחד".

אביהו שבת. שלומי גבאי
אז הרבה נותר על רצפת העריכה? אביהו שבת/שלומי גבאי

"בסופו של יום נכנסתי ויצאתי מהתוכנית בגלל אהבתי למוזיקה, ובזה התמקדתי לכל אורך התוכנית ולא נתתי לדבר להסב את תשומת ליבי. אפילו לא לג'ולייטה (למרות שהיא באמת אישיות מדהימה ובחורה יפהפייה). בחצי השנה האחרונה מאז חזרתי מהצילומים נכנסה לחיי אהבה גדולה בשם מיכל. כשזה זה, זה זה, ואין מה להתווכח. אנחנו מאושרים והייתי מאוד רוצה לשמור עלינו ככה. בנימה אופטימית זו - מקווה שתהנו מהמשך הפרקים בסדרה. תמשיכו לשמוע מוזיקה טובה ושיהיה לכולנו שבוע טוב!".

וואלה! סלבס לא הייתה מוכנה לחפירה, אבל מקווה שזה לפחות יאחה את הלב השבור של ג'ולייטה. ושלנו.

מאמינים שיש עוד סיכוי לרומן של אביהו וג'ולייטה? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully